Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mensen kort meemaken om vervolgens dood te gaan  (gelezen 2095 keer)

Franchipani

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Mensen kort meemaken om vervolgens dood te gaan
« Gepost op: april 20, 2018, 12:01:06 am »

Vraag mij af waarom ik iemand weer opnieuw heb 'gevonden' na 10 jaar zonder elkaar en hij nu dood is nadat wij elkaar 4 jaar geleden weer contact hadden.

Er is in die 4 jaar wegens misverstanden, trots en schaamte geen echte relatie ontstaan zoals je die verwacht.

Wel hielden we veel van elkaar en is dit uitgesproken, ook andere issues uit het verleden, behalve hetgene wat de oorzaak.was dat we niet samen waren namelijk ziekte van ons beiden welke van hem heel erg was want hij is er aldus niet meer.

Wat is dit, toeval bestaat wel of niet, moesten wij elkaar nog zien en de liefde verklaren ofzo?
Moest hij weten dat er van hem gehouden werd?

Wat was het nut van ons weerzien...

Onlangs in dezelde periode is er ook iemand gestorven die ik maar kort kende.
Was in mijn werk in de zorg waarin ik zeer gesteld raakte op een lieve dame op een manier alsof het mijn eigen soort oma was.
Nooit eerder meegemaakt.
Ze was niet ziek en plotseling was ze weg..

Het was het allerliefste niet familielid waar ik de hele dag naar kon kinken en naast zitten, als een magneet trok ze me aan als zoete koek.

Vertelde er thuis honderduit over.

Mijn lieve vriend daar was behalve aantrekkingskracht ook een mooie vriendschap uit ontstaan mijns inziens.
Hij keek me vaak aan alsof zijn ogen meer dan andere ogen deden.

Daarnaast pasten we voor de buitenwereld misschien niet bij elkaar.
Bv Hij VVD, ik Groen links, hij zeilde ik dans, hij Mercedes ik fiets, hij hoger opgeleid ik hoger emotioneel.

Ook verschillen in leeftijd, smaak en dergelijken.

Echter konden we uuuuren praten over van alles, hingen aan elkaars lip, dezelfde humor, dezelfde zelfspot, dezelfde lak aan wat de 'rest' denkt houding, dezelfde liefde voor reizen, vrijheid, beide galgenhumor op zijn tijd..

Sorry misschien is mijn vraag vaag maar begrijp het soms niet mbt ons samenzijn
of waarvoor?



 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mensen kort meemaken om vervolgens dood te gaan
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2018, 08:46:10 am »

Deze keer op aarde is specialer dan voorgaande keren, ivm de ascentie.

De relatie met hem en de gevoelens is iets van voorgaande jaren toen je minder spiritueel was. Toen had je elkaar nodig om van elkaar te leren.

Nu zul je iemand treffen die kwa liefde veel meer bij jou hoort.

Verder heeft deze vorm van elkaar wel kennen maar geen relatie je ook dingen geleerd, dus het was geen verspilde moeite. Hij is een spiegel voor je geweest, maar die heb je niet meer nodig. Je hebt nu iemand nodig die je aanvult.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Franchipani

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Mensen kort meemaken om vervolgens dood te gaan
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2018, 11:45:37 am »

Dankjewel voor je reactie!

Het gaat al iets beter.

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.066 seconden met 22 queries.