Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dromen in het verleden  (gelezen 3667 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Dromen in het verleden
« Gepost op: april 11, 2018, 06:02:43 pm »

Ik droom eigenlijk al jaren dat ik vooral oude klasgenoten en vroegere vriendinnen om me heen heb. Ik bevind me in gezelschap van mensen. Ik zit in de klas, net als toen, of ben bijvoorbeeld op de kermis met hun.

Waar ik veel nachtmerries over heb gehad, heel af en toe nog, is het huis waar we vroeger hebben gewoond, waar ik ben opgegroeid. We zijn daar op een vervelende manier weg gegaan, er was geen andere keus dan te verhuizen om weer wat rust te krijgen. In die nachtmerries ga ik het huis binnen en schreeuw en huil ik dat ik eindelijk thuis ben.

Wat betekenen deze dromen?
« Laatst bewerkt op: april 12, 2018, 07:56:52 pm door B1986 »
Gelogd

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Dromen in het verleden
« Reactie #1 Gepost op: april 11, 2018, 06:08:03 pm »

Er schiet me nog een droom te binnen. Ik loop alleen in een stad (ook buiten de stad) op zoek naar iets en kan het niet vinden. Raak de weg kwijt en wil naar huis en ik weet niet hoe ik thuis moet komen. Dan zie ik heel veel drukte om me heen, vooral veel verkeer. Blijf er maar oneindig rondlopen en zoeken. Ik verdwaal.
Wat betekend dit?
« Laatst bewerkt op: april 11, 2018, 06:51:25 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Dromen in het verleden
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2018, 07:07:40 pm »

Je eerste droom is een poging van je onderbewustzijn om het verleden te verwerken en dingen een plekje te geven. Naarmate je dit soort dromen meer en meer hebt, zal de negatieve lading die het heeft afnemen, tot je de dromen niet meer hebt.

Je 2e droom is specifieker. Namelijk het dwalen en verdwalen. Iets wat heel gewoon is om te dromen.

Als je droomt dat je verdwaald bent, suggereert dit dat je de richting in je leven kwijt bent of dat je het zicht op je doelen verloren bent. Je voelt je bezorgd en onzeker over het pad dat je gekozen hebt in het leven.

Wanneer je om hulp belt, geeft dit vrij duidelijk aan dat je in het echte leven op zoek bent naar steun.

Een alternatieve uitleg is dat een droom over verdwalen aangeeft dat je je steeds probeert aan te passen aan een situatie waarin de regels en voorwaarden steeds veranderen.

Als iemand anders verdwaald is, vertegenwoordigt deze droom onopgeloste zaken of gevoelens en aanzien van de persoon die kwijt is. Denk ook eens welk aspect van deze persoon je in jezelf kwijt bent geraakt. Misschien moet je deze eigenschappen weer ophalen en van jezelf erkennen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Dromen in het verleden
« Reactie #3 Gepost op: april 12, 2018, 07:58:24 pm »

Dankjewel voor je reactie, hier heb ik zeker wat aan  :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.226 seconden met 22 queries.