Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 24452 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: april 03, 2018, 05:34:27 pm »

Zou er iemand voor mij ook een kaartlegging willen doen?
Het gaat over mijn beste vriendin, het gaat heel erg slecht met haar en heeft gesprekken met een psycholoog. Ze heeft een paar weken geleden een afscheidsbericht gestuurd en de vriendschap beëindigd (terwijl ik er veel voor haar ben geweest), heb tegen haar gezegd wat ik dacht en voelde en toen zei ze dat ze het contact toch niet wil verbreken (ik twijfel hieraan). Mijn vraag is: Blijft onze vriendschap of is het voorbij?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2018, 08:53:38 pm »

Hoi B1986,

Ik ga geen kaartlegging voor je doen om 2 redenen.

De eerste is dat een kaartlegging hier geen duidelijk antwoord op kan geven.

De tweede is dat mijn gidsen graag het woord nemen, en daar heb je veel meer aan.

Mijn gidsen geven aan dat ze in een veranderingsproces zit die heel ingrijpend is voor haar. Mijn gidsen achten de kans klein dat het contact tot stand blijft.

Dit heeft meer met haar veranderingsproces te maken dan met haar wil om het te verbreken. Het hangt af van hoe haar proces verloopt en welke keuzes ze hier in maakt of dit voor jullie dit contact in stand zullen houden.

In elk geval zal ze veranderen, en dat zal richting jou ook veranderingen brengen.

Dus: er is een kans dat de vriendschap blijft, maar gezien de ervaringen van mijn gidsen schatten ze deze kans niet al te hoog in.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: april 04, 2018, 03:11:57 pm »

Heel erg bedankt voor de boodschap, mijn angst om haar kwijt te raken is er al langer en ik heb het gevoel dat ze nog maar weinig behoefte heeft/had aan contact. Dat ze het meer alleen voor mij doet/deed.
Zou ik je nog iets mogen vragen? Ik heb namelijk verder geen vrienden/vriendinnen meer (meeste zijn verwaterd en met 1 heb ik in het verleden het contact zelf verbroken), komt er in de toekomst een nieuwe vriendschap op mijn pad? Of is er misschien iemand die ik in het verleden gekend heb waarmee ik zelf opnieuw contact zou kunnen zoeken?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: april 04, 2018, 03:24:34 pm »

Wanneer wij mensen veranderen, raken oude contacten inderdaad in de vergetenheid. En dat is prima. Relaties (ook vriendschappelijk) bestaan puur zo lang ze nodig zijn.

Het vormen van vriendschappen en relaties heb je zelf in de hand. Als jij behoefte hebt aan vriendschappen, onderneem dan actie en doe dingen waar je andere mensen kan leren kennen.

Als je iets gaat doen wat je leuk vindt, dan is de kans groot dat je andere mensen vindt die dezelfde interesses hebt. Ga daar een gesprekje aan met anderen en je zal merken dat als er een wederzijdse klik is, je dit kan uit laten groeien tot een echte vriendschap.

De vraag is, wat wil je dat er in deze vriendschap sterk aanwezig is? Als je dat weet, ga dan op zoek naar een activiteit waar dat soort mensen het meest komen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: april 04, 2018, 08:26:25 pm »

Ik weet niet echt goed wat ik in een vriendschap zoek, bij mij is het altijd zo geweest dat mensen komen en gaan. Heb wat moeite om me open te stellen naar mensen omdat iemand mij in het verleden heeft laten vallen en het is een paar keer gebeurd dat ik dacht dat de ander mij ook als vriendin zag en bleek dat dat niet zo was.

Waar ik wel behoefte aan heb, al langere tijd, is om (weer) eens wat mensen te leren kennen in de holebi-wereld (niet in uitgaansgelegenheden, houd niet van uitgaan). Ik ben lesbisch en merk dat het nog moeilijk voor me is om mezelf te accepteren en mezelf te kunnen zijn zoals ik ben. Mijn allerlaatste vraag, sorry dat ik er nog 1 stel, gaat het me uiteindelijk lukken om mezelf te accepteren of blijft dit een gevecht met mezelf? Als je geen antwoord hebt is het ook niet erg, dan heb ik het in ieder geval gevraagd  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #5 Gepost op: april 04, 2018, 08:32:25 pm »

Als jouw drang groot genoeg is om te groeien, zul je ook tot de mogelijkheid komen om jezelf te accepteren. Dit zal dan gebeuren door gebeurtenissen te evalueren. Dit is een einddoel wat bereikt wordt naarmate je andere doelen haalt, zoals de behoefte om meer mensen te leren kennen.

Je zal de juiste mensen leren kennen die jou respecteren en waar je je veilig bij voelt. Dat gevoel zal jou leren dat jij echt wel oké bent, en zo kun je jezelf leren te accepteren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #6 Gepost op: april 04, 2018, 08:42:52 pm »

Dat is fijn om te weten, dankjewel!  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #7 Gepost op: april 04, 2018, 08:52:22 pm »

Graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #8 Gepost op: april 08, 2018, 02:11:26 pm »

Toch heb ik eigenlijk nog wat vragen.
Waar ik de laatste jaren veel meer last van heb gekregen is angsten. Ik ben voor veel dingen bang geworden waar ik vroeger nooit bang voor ben geweest. Ik ben snel gespannen en onrustig en heb veel lichamelijke klachten (vaak ziek, pijn, heel erg moe). Ook krijg ik een schuldgevoel en vind het zeer onprettig als iemand me aanraakt, vooral mannen. Waar komen mijn angsten en lichamelijke klachten vandaan en waarom/waardoor reageer ik zo heftig op aanraking?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #9 Gepost op: april 08, 2018, 03:34:19 pm »

In eerste instantie dacht ik aan vermoeidheid, maar bij jou zit er meer achter.

Je bent spiritueler geworden. Je hebt je meer opengesteld voor wie je werkelijk bent, en bent daarbij dieper gekomen dan ooit daarvoren. Je hebt nieuwe dieptes bereikt, en daarmee ook oude trauma's gevonden.

Een van deze trauma's heeft te maken met mannen en aanraken. Ik heb zo'n gevoel dat je in een vorig leven verkracht bent. Mogelijk is er in dit leven iets gebeurd wat er op lijkt en heeft dat je een trauma gegeven. Maar ik verwacht dat als dat het geval was, je het wel geweten had.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #10 Gepost op: april 08, 2018, 05:52:33 pm »

Heb ik er misschien last van gekregen dat ik spiritueler ben geworden? Veroorzaakt dit de vermoeidheid, (beetje) ziek zijn, spanningen en onrust?
Ik wacht even je antwoord af, dan stel ik hier misschien nog een vraag over.

De angst voor mannen, kan dat komen door mijn ex-vriend? Ik heb die korte relatie als zeer onprettig ervaren. Hij heeft zich ontzettend opgedrongen en ik had niet het gevoel dat hij mij echt lief vond.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #11 Gepost op: april 08, 2018, 06:28:55 pm »

Doordat je spiritueler bent geworden, ben je gevoeliger geworden.

Je pakt dingen om je heen veel meer op, en dat kan als een last met je meegedragen worden. De energie van de aarde stijgt ook nog eens een keer doordat we naar de 5e dimensie toe groeien, en dat zorgt voor extra vermoeidheid.

Verkeerde voeding, negatieve gedachten, stress en andere dingen kan bijdragen aan vermoeidheid. Zo heb ik recent een aardingslaken gekocht, welke op mijn bed ligt. Deze gaat in een geaard stopcontact en zorgt ervoor dat negatieve energie van mij af vloeit als ik ga slapen. Hierdoor voel ik me overdag scherper en helpt ietsjes met vermoeidheid en vooral met spanningen.

Je bent uit balans, en dat maakt je moe, want het kost veel energie om weer in balans te komen.

Het kan, maar mijn gidsen geven aan dat hier een trauma aan gekoppeld ligt. Dit omdat je reactie heftig is. En wanneer iets onprettig is, heb je er doorgaans geen heftige na-reactie op. Dus als het door hem komt, dan heeft het je een trauma opgeleverd maar dat verwacht ik niet.

Aan de andere kant, als je een trauma gehad zou hebben, zou je het met hem wel gemerkt moeten hebben. Wellicht dat daarom deze relatie als zeer onprettig voelde, omdat dit je trauma versterkte.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #12 Gepost op: april 09, 2018, 08:32:03 pm »

Zou het kunnen helpen een edelsteen bij me te dragen om negatieve energie zoveel mogelijk weg te houden? En 's nachts ook een vlakbij me neer te leggen?
Ik heb al ongeveer 5 jaar last van vermoeidheid en heb dagen dat ik niet vooruit te branden ben. Ik sta 's morgens bijna nooit uitgerust op ondanks dat ik wel voldoende slaap. Negatieve gedachten zijn aanwezig en onrust en gespannenheid ook. Ik eet gezond en sport en wandel regelmatig.
Dat je zegt dat ik uit balans ben verbaast me niets.

Over dat trauma heb ik nagedacht, het komt niet door mijn ex, dat weet ik zeker. Hij is niet over mijn grenzen heengegaan.
Als kind had ik al een soort van moeite, weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden, met sommige mannelijke familieleden en vaders van vriendinnetjes. En ik heb nooit geweten en gesnapt hoe dat kon, vind het fijn dat ik nu weet dat dat door het trauma uit een vorig leven komt.
« Laatst bewerkt op: mei 03, 2018, 02:46:24 pm door B1986 »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #13 Gepost op: april 09, 2018, 09:15:45 pm »

Edelstenen zijn altijd een goed hulpmiddel. :)

Vergeet trouwens niet dat we sinds 2007/2008 al aan het evolueren zijn met de Aarde. Dus dat is al ruim 10 jaar. Sinds 2012 is alles in een stroomversnelling geraakt, dus ja, dat je er al 5 jaar last van hebt is redelijk normaal. Alle spirituele mensen hebben hier in mindere of meerdere mate last van. Goed in balans zijn is de enige manier om weinig last te hebben van deze vermoeidheid. Ben je uit balans, dan trekt deze je direct hard omlaag.

En ja, dit is duidelijk een trauma. Een regressietherapeut kan je helpen deze uit te diepen en op te lossen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Pilar

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 128
    • Bekijk profiel
Re:Kaartlegging
« Reactie #14 Gepost op: april 09, 2018, 10:08:49 pm »

Ik denk dat de meeste hele gevoelige mensen altijd wel iets van vermoeidheid voelen, of dat deze zo nu en dan terugkeert, een balans is denk ik al zeer lastig te verkrijgen als je heel gevoelig bent, dan blijft het gewoon altijd schipperen en in evenwicht blijven en dat is gewoon een lastig gegeven in deze maatschappij, waarin je onbewust zo veel voelt van ook nog eens allerlei kanten.

Het feit dat je bepaalde vragen stelt over je situatie zegt voor mijn gevoel al dat de antwoorden in je leven, en dat je zelf in staat bent een vorig leven boven tafel te krijgen, of wel de oorzaak.
Dat hoeft niet perse middels uiteengezette vorige levens.
Als je voor jezelf al een vraag op papier zet, waarin je zet hoe voel ik me in deze situatie en waar zit ik mee, en denk ik dat dit verband kan houden met een vorig leven, en hoe zou het dan eventueel kunnen zitten.
En je schrijft volgens je gevoel het antwoord op deze vraag, dan zul je uit bepaalde woorden de lading kunnen halen.
Ook aan de manier van vragen die je hier gesteld hebt, kun je de opmerkelijkste en meest geladen woorden eruit op pikken en daar ligt vaak het antwoord in. Niet perse wat je schrijft, maar de woorden die het meest opmerkelijk zijn.

Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.045 seconden met 22 queries.