Nederlands > Droombetekenissen

Indringende lijkgeur

<< < (2/2)

Pilar:
Ook al dacht je nu niet te weten hoe een lijkgeur ruikt je zult het best in eerdere levens geroken hebben. En dus kan het toch in je onbewuste zitten. Er kan iets in je,dagelijks leven zijn dat het aangewakkerd heeft waardoor je onbewuste in de nacht ermee komt. Het hoeft niet perse iets gelijks te zijn. Ik kreeg zelf laatst allerlei beelden van een crematorium in de oorlog wat ik nooit eerder geroken heb slechts door een houtkachel van de buren terwijl ik al tig houtkachels tegengekomen ben.

Tony:
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, maar inderdaad, dat klinkt heel aannemelijk.
Ik wist zelfs niet dat men tijdens eens droom kon ruiken, laat staan onbekende geuren. Dus toch niet gek aan het worden 😉
Bedankt voor je bijdrage, Pilar, helpt me vooruit!

Pilar:
Ik denk dat je prima kunt ruiken tijdens een droom. Ook al denk je de geuren niet te kennen. Een blind persoon droomt toch ook over dingen die hij of zij misschien nog nooit gezien heeft.

Als je nu je ogen sluit, en je stelt je voor dat je in een bos loopt, en je beeld je in dat je de bomen ruikt, dan lukt het je misschien ook om een geur te ruiken. Als er om een onbekende geur gevraagd wordt, denk ik ook dat je iets ruikt, als je je denken maar deels uitschakelt.
En in dromen ben je niet steeds bewust bezig met wat je denkt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie