Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Sinds kleins af aan dingen zien en voelen  (gelezen 3605 keer)

anoukspieg

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Sinds kleins af aan dingen zien en voelen
« Gepost op: maart 04, 2018, 01:20:42 pm »

Goedemiddag,

Mijn naam is Anouk. Ik ben hier in de hoop dat jullie me wat dingen kunnen uitleggen.
Sinds ik jong ben heb ik dingen tegen mijn moeder gezegd die ze niet echt kon snappen. Mijn moeder vertelde me dat ik zei dat er mensen in mijn kamer waren. In mijn ramen. Die ik altijd een goede nacht wensde. Ik weet er zelf heel vaag nog dingen van. Ook was er iets in mijn hoofd. Ik beelde het me in dat het een cartoon poppetke was. Maar dit “ding/persoon” vertelde me dingen en hielp me. Het was een soort hou vast ofzo. Sorry hetvis heel vaag omschreven maar ik was nog erg jong.
Oo mijn elfde overleed mijn oma. Na het overlihden van mijn oma had ik vaak dezelfde droom. Ik wist dat ik droomde en dat het niet het echte leven was. Ik zei elke droom weer tegen mijn oma. Oma als ik wakker word dan ben je er niet meer. De laatste keer dat mijn oma me in mijn droom bezocht zei ik: “oma..” oma onderbrak mijn zijn en zei: “ja ik weet het. Als he wakker word dan ben ik er niet meer” In deze tijd heb ik ook een droom gegad dat mijn oma voor mijn andere oma’s huis zat in een rode truck met zo’n laadbak. Deze auto heeft mijn oma gehad toen ik ongeveer 5 was. Er zat een vrouw naast haar. Later kon mijn moeder me vertellen, nadat ik de vruw had omschreven, dat het mijn oma’s moeder was.
Een tijdje hierna overleed mijn buurman. Ik was 12/13 denk ik. Ik schreef mijn buurvrouw een brief dat ze nooit oo moest geven en dat hij er altijd bij zou zijn. Een aantal welen daarna lag ik in bed. Ik was iets aan het maken iets belangrijks voor school vokgens mij. In de tijd zat ik er best doorheen. Ik worstelde met een Dwang Stoornis. Ik gooide mijn spullen uit mijn bed wn zei hardop: Ik stop ermee. Ik kan toch niets. Op dat moment hoorde ik de stem van mijn buurman zeggen: Niet doen..
Later, op mijn 15e werd ik snachts wakker en keek ik naar de slaapbank op mijn kamer. Daar zat een man voor zich uit te staren. Hij keek me niet aan en had zijn handen op zijn knieen. Hij bewoog niet, hij zat daar maar. Ik deed mijn bedlampje aan wn ik zag hem niet meer. Op dat moment voelde ik geen angst. Meer een soort herustellend gevoel. Pas toen ik moment over was dacht ik “WAT WAS DAT!?” En voelde ik me angstig.
Als kubd hoorde ik vaak mijn naam. “Anouk.. anouk..” zeiden ze dan.
Ik heb nu nog vaak. Vooral in mijn ouders huis, dat ik aanwezigheden voel.
Nu ben ik 18 en heb ik al een tijd niets meer meegemaakt. Mijn vraag aan jullie is. Heeft dit echt wat betekend. Waren het normale dromen? Heb ik als kind veel fantasie gehad? Of speelde er echt wat?
Ik wil er ook nog bij vermelden dat mijn moeder toen ik een klein meisjewwas, een mevrouw opgebeld heeft en haar vertelde dat ik “meer” zag. Ik zou er haar over kunnen vertellen als ik ouder was vertelde de vrouw..
Ben ik paranormaal begaafd?
« Laatst bewerkt op: maart 04, 2018, 01:32:08 pm door anoukspieg »
Gelogd

anoukspieg

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Sinds kleins af aan dingen zien en voelen
« Reactie #1 Gepost op: maart 04, 2018, 02:27:34 pm »

Ook heb ik situaties. waar ik me ineens heel onprettig bij voel. Ik heb door dat het gevoel en gedrag van mensen soms heel erg binnen komt. Bijvoorbeeld: mijn broertje met gilles de la tourette had een nieuwe tic toen hij hem deed bekroop mij ineens een heel apart gevoel. Het is een vervelende tic voor hem. Maar ik kreeg er een gevoel door. Ik omschrijf het heel vaak met ik voel me depressief maar volgens mij is het iets wat ik van andere aanvoel omdat het heel plotst ontstaat en ik er onrustig van word. Daarbij denk ik dat de geuren die ik vaak ruik hetzelfde is. Eerder rook ik wel eens oma’s parfum. Nu niet meer maar ik zeg wel vaak. Het ruikt hier vreemd toch? Vaak geuren die ik niet eens ken.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Sinds kleins af aan dingen zien en voelen
« Reactie #2 Gepost op: maart 05, 2018, 02:23:33 pm »

Hoi Anouk,

Welkom op Armina.

Wat jij als kind ervaren hebt zijn geen dromen maar echte paranormale ervaringen.

Als je als kind geboren wordt, dan sta je open voor paranormale ervaringen. Het is de opvoeding en overtuigingen van anderen die er vaak voor zorgt dat we ons sluiten voor deze waarnemingen, en eenmaal afgesloten, ervaar je ze niet meer. Dit is waarom je ze nu niet meer ervaart. Niet omdat ze niet meer gebeuren, maar omdat je je ervoor hebt afgesloten.

Dus ja, je bent paranormaal begaafd. :)

Daarnaast ben je ook heldervoelend en helderruikend. Eigenschappen die veel spirituele mensen hebben.

Ik weet niet waarom je je hebt afgesloten van je kracht. Mogelijk is er iets gebeurd op jongere leeftijd waardoor je niet meer goed durfte om je krachten te gebruiken, of hebben veel mensen gezegd: ach doe normaal, en heeft dat ertoe geleidt dat je besloten hebt dat je het afzonderd voor anderen, wat uiteindelijk geleid heeft tot jezelf afsluiten voor de paranormale wereld.

Ik hoop dat dit je in ieder geval wat geholpen heeft. Waarschijnlijk heb je nu heel veel vragen. Stel deze gerust, dan beantwoord ik ze voor je. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

anoukspieg

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re:Sinds kleins af aan dingen zien en voelen
« Reactie #3 Gepost op: maart 05, 2018, 03:59:14 pm »

Bedankt voor uw reactie! Hoe zou ik mezelf weer open kunnen stellen?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Sinds kleins af aan dingen zien en voelen
« Reactie #4 Gepost op: maart 05, 2018, 04:36:38 pm »

Hoi Anouk,

Allereerst, zeg maar jij, anders voel ik me zo oud. :)

Het belangrijkste is dat je accepteert dat dit normaal voor je is en dat het bij je hoort. Daarna kun je meer informatie opzoeken over wat je kan en hoe andere mensen dat ervaren. Stel daarom ook gerust gerichte vragen. Zodra het normaal wordt, zullen je gidsen langzaamaan je steeds meer geven zodat je eraan kan wennen en dat het weer opengezet wordt.

Maar de eerste stap is al gezet door hier je ervaringen en vragen neer te zetten. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.109 seconden met 23 queries.