Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoe kan je energie van andere onderscheiden?  (gelezen 4252 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Hoe kan je energie van andere onderscheiden?
« Gepost op: januari 20, 2009, 04:08:43 pm »

Soms neem je bewust/ onbewust energieen over van andere mensen. Vaak weet je het niet, en gaat alles zo automatisch dat je het niet door hebt.
Je kan inzicht krijgen in je eigen gevoelens en zo jou gevoelens onderscheiden met die van anderen. Meestal neem je gevoelens over als je met anderen mensen bent. Of als je aan iemand denkt, dat is ook erg goed mogelijk.

Energie van anderen zal niet veel anders aanvoelen en zijn dan je eigen energie, maar zal je eigen gevoelens overdrijven en vergroten.

Om dit te los te kunnen laten kan het goed helpen als je je realiseert dat je je niet zo voelde voordat je die persoon zag.

Je kan voordat je naar een persoon toe gaat naar jezelf toe beschreven hoe je je voelt. Neem dit beeld in je op. Zodra je je anders gaat voelen in het bij zijn van een ander persoon kan je terug vallen op hoe je je voelde. Je hebt dan iets om te verglijken. Je kan dan ook je gevoelens weer terug nemen en geen waarde hechten aan wat je voelt in het bij zijn van die persoon. Want je weet dat je je anders voelde voordat je met deze persoon was. ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Hoe kan je energie van andere onderscheiden?
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2009, 10:25:47 am »

Sanaya Roman :D
Een goede oefening vind ik.
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Hoe kan je energie van andere onderscheiden?
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2009, 10:41:45 am »

Hhaah precies :)
Ik gebruik het heel vaak, en let er goed op. Je krijgt echt beter inzicht in wat je voelt.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Hoe kan je energie van andere onderscheiden?
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2009, 10:55:07 am »

Sanaya Roman?

Of is dat de oefening die WhiteAngel hier schreef?
Nu ik dit lees, ga ik dit ook proberen.. want meestal blijven gevoelens van andere bij mij hangen.
en vind het af en toe nog moeilijk om mijn eigen gevoelens met andere te scheiden
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Hoe kan je energie van andere onderscheiden?
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2009, 10:59:10 am »

Sanaya Roman is de schrijfster van een aantal boeken die zei heeft gechannelt het zijn hele mooie boeken met veel mooie informatie. Daarin stond ook zoiets beschreven wat ik nu op het forum heb geschreven ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 23 queries.