Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Transparant worden.  (gelezen 4066 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Transparant worden.
« Gepost op: januari 20, 2009, 03:54:17 pm »

Transparant worden.

Als je steeds spritiueler word en er voor open staat om jezelf te ontwikkelen, zul je steeds meer energieen, gevoelens gaan voelen. Het kan je dan werkelijk gaan overspoelen. Het is niet de bedoeling om het zo ver te laten komen.

Word rustig, word stil in jezelf. Zet alle gedachtens van je af en probeer in je ''centrum'' te komen van jezelf.
Je centrum is het diepste van het diepste in jezelf waar alleen mooi licht is en liefde, wat straalt.
Doordat je naar je ''centrum'' kan gaan word het rustig in jezelf. Je bent minder vatbaar voor de indrukken en gevoelens van buiten af. Je word ''transparant''.

Door geen aandacht en energie te geven aan situaties die je energie vreten, zoals ruzie's of gewoon druktes om je heen, word je minder vatbaar voor de energieen die daar spelen en kom je in je ''centrum'' trecht.

Je centrum waar alleen licht en liefde straalt :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Transparant worden.
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2009, 03:59:49 pm »

"En ik besefte dat zij stilte nodig hadden. Want slechts in stilte kan elke vrucht zich wortelen en naar haar ware aard knoppen vormen." - Antoine de Saint Exupery
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Transparant worden.
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2009, 04:01:18 pm »

haha mooi past er goed bij :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Transparant worden.
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2009, 04:04:47 pm »

Ik moest er gelijk aan denken, dit is trouwens de tekst die op m'n geboortekaart stond (samen met de Lotus) :D
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Transparant worden.
« Reactie #4 Gepost op: januari 20, 2009, 04:09:53 pm »

wat leuk zeg :) mooi geboorte kaarten, past ook wel bij jou ;)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 23 queries.