Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Heb jij een slechte of goede ervaring gehad !?  (gelezen 2025 keer)

paranormaalgezien

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
    • paranormaal
Heb jij een slechte of goede ervaring gehad !?
« Gepost op: januari 28, 2018, 01:09:01 pm »

Hey liefste mensen!

Ik? Ik ben Brent de schrijver en van de blog paranormaalgezien. Wat ik destijds een grappige naam vond.
Ikzelf ben opzoek naar mensen die ervaringen hebben met het paranormale en daarover willen praten.
Mensen die hun ervaringen willen delen en mij toestaan hierover te schrijven.

Mocht u uw verhaal willen delen reageer dan gerust op dit bericht.
Mocht je ook gewoon jou ervaring willen bespreken maar wil je niet dat ik hierover blog? Reageer dan ook gerust hieronder.
Ik werk met duidelijke afspraken zo houd ik het leuk voor beide partijen!

Mijn blog is net nieuw maar ik post iedere week een artikel van 3000 woorden waarin ik een ander onderwerp onder handen neem.
Mocht jij een onderwerp onder handen willen zien genomen worden reageer dan ook hieronder.

Mocht je mijn blog willen bekijken dan kan je deze vinden op http://paranormaalgezien.blogspot.be
Zelf heb ik van nature ook ervaringen met het paranormale.
Ik geloof dan ook dat entiteiten fascinerend zijn hoewel ik nog nooit een kwaad zinnige heb gehad.

Wel dingen zoals deuren die dicht zwaaien terwijl ik alleen thuis ben, dingen die vallen terwijl er geen tocht is.
Iedere keer als we voorbij de badkamer passeerde ( die toen op de gang was ) ging het water aan.
Alsof het met ons aan 't spelen was. Uiteindelijk zijn we verhuist... niet vanwege de entiteit maar gewoon omdat we naar een ander huis konden.
Dat beter geschikt was.

Mocht je mijn laatste blogpost willen lezen dan kan je die hier vinden: http://paranormaalgezien.blogspot.be/2018/01/helderziende-en-paragnosten.html
Het gaat over helderziende en dat charlatans gebruik maken van cold reading om grof geld te verdienen.
Zelf geef ik ook voorbeelden van echte mediums met een echte gave.

Kritiek is altijd welkom zo word ik er ook beter op ! Maar houd 't alstublieft wel beleefd zodat het leuk blijft voor beide partijen!

Edit by MOD: Ik heb je mailadres hier verwijderd en de tekst vervangen voor: reageer hieronder.
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2018, 01:53:52 pm door LPChip »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.171 seconden met 22 queries.