Nederlands > Kaartleggingen

Vraag voor een kaartlegging?

(1/3) > >>

Poeh:
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb dit forum net pas ontdekt. Dus het is misschien een beetje een vrijpostige vraag. Maar ik zit even met een  lastige kwestie, waarin ik een steuntje in de rug zoek.   Wil er liever niet op voorhand zo veel over zeggen. Dit omdat ik het antwoord niet wil beinvloeden. In grote lijnen gaat het erom dat ik tot nog toe aan discussies heb deelgenomen op een bepaald terrein. Daarbij zijn mij een aantal dingen opgevallen en nu is het mij zo enorm gaan tegenstaan dat ik mij heb teruggetrokken.  Nu staat alleen een bepaald levensbeschouwelijk spiritueel beeld op losse schroeven, cq is aan het veranderen. Ik bedoel niet dat dat erg is, maar ik ben heel erg benieuwd of iemand met een of meer kaarten hier iets over zou willen zeggen.

Ik hoop dat iemand dit wil oppakken en voor mij een kaartje wil trekken of leggen. Alvast veel dank!

Liefs,
Poehbeer (= een dame van 46 jaar jong)

LPChip:
Hoi Poehbeer,

Welkom op Armina.

Ik vrees dat een kaartlegging hier niet bij gaat helpen.

In eerste instantie zijn kaartleggingen over het algemeen meestal positief bewoord en worden er enigszins algemene woorden gebruikt. Het idee achter de kaartlegging is dat sommige woorden je meer raken dan andere woorden, en op die manier kan degene die de kaart krijgt vaak bevestigd krijgen wat deze wil weten.

De tweede reden is de communicatie.

Wanneer jij om een kaart vraagt, dan zullen mijn gidsen met jouw gidsen in contact komen. Jouw gidsen geven dan antwoord op de vraag en mijn gidsen geven op basis daarvan weer aan welke kaart ik mag trekken.

Alleen in dit geval stel je geen concrete vraag. Als mijn gidsen dan bij jouw gidsen om een antwoord vragen, is de kans groot dat mijn gidsen een heel ander antwoord terug krijgen dan jij in eerste instantie bedoelde. De kaart klopt dan wel, maar lijkt niet de goede te zijn omdat jij een ander antwoord verwacht.

Mijn gidsen voegen daaraan toe: stel je vragen in een of meerdere losse topics, en laat ons deze beantwoorden zodat je weet dat het goed zit. Hier hoeft een kaartlegging niet.

Mocht je echt heel graag toch een kaart willen, kun je dan in ieder geval een vraag geven die mijn gidsen aan jouw gidsen kunnen stellen waar een algemeen antwoord op mogelijk is? (geen ja/nee vraag)

Liefs,
LPChip

LPChip:

--- Citaat van: Poeh op januari 18, 2018, 10:57:19 pm ---Dankjewel voor je antwoord en welkom.  :)

Iets concreter:  Waar wil dit voorval mij in spirituele zin op wijzen?

Je kunt trouwens helemaal niets verkeerds doen hoor. Het is geen prestatiekwestie.  Het maakt helemaal niets uit als jouw kaart iets anders zou zeggen dan ik in gedachten heb.  Daar stel ik de vraag immers voor, om eventuele andere invalshoeken ook in beschouwing te nemen.

Als je geen kaart wilt of kunt nemen, geen enkel probleem en toch bedankt voor je eerdere antwoord.

--- Einde van citaat ---

Hoi Poeh,

Spiritualiteit is voor mijn geen prestatiekwestie, maar iets wat ik mag doen en waar ik goed in ben. Ik kan en mag anderen helpen en doe dat met liefde.

Ik wil zeker wel een kaart voor je trekken, maar als mijn gidsen aangeven dat ik je daar veel minder goed mee kan helpen, en dat ik je veel meer kan vertellen als je concrete vragen stelt, dan geef ik dat natuurlijk aan.

In jouw geval is het zo dat er heel veel gebeurd is, en een kaart kan op alles van deze reeks gebeurtenissen slaan. Eén kaart of één vraag beantwoorden helpt jouw niet echt verder.

Maar mijn gidsen geven aan: trek maar een kaart. Ik zit nu nog even te kijken welk van mijn decks ik het beste voor deze vraag kan gebruiken.

Hoewel ik twijfel geven mijn gidsen aan: Boodschappen van de Engelen. Ik twijfel dan meer omdat deze kaarten redelijk algemeen zijn, maar dat is je vraag in principe ook.

Enfin, hier komt ie.

Ik heb de kaart Zanna voor je getrokken. Nu achteraf snap ik dat mijn gidsen voor dit deck gekozen hebben. :)

Je bent beschermd tegen allerlei soorten van schade. Het ergste heb je achter de rug. Ik vraag je om jezelf te ontspannen en veilig te voelen.
Wat een ellende heb je meegemaakt, wat een schade liep je op. Weet dat dit ten einde komt en dat je vanaf nu voorlopig weer beschermd bent tegen allerlei soorten van schade.

Het ergste is nu achter de rug. Geniet van die rust, ontspan jezelf en probeer je zo veilig mogelijk te voelen. Het kan, want God en de engelen waken over jou en de situatie.

Liefs,
LPChip

Poeh:

--- Citaat van: LPChip op januari 18, 2018, 11:24:21 pm ---
--- Citaat van: Poeh op januari 18, 2018, 10:57:19 pm ---Dankjewel voor je antwoord en welkom.  :)

Iets concreter:  Waar wil dit voorval mij in spirituele zin op wijzen?

Je kunt trouwens helemaal niets verkeerds doen hoor. Het is geen prestatiekwestie.  Het maakt helemaal niets uit als jouw kaart iets anders zou zeggen dan ik in gedachten heb.  Daar stel ik de vraag immers voor, om eventuele andere invalshoeken ook in beschouwing te nemen.

Als je geen kaart wilt of kunt nemen, geen enkel probleem en toch bedankt voor je eerdere antwoord.

--- Einde van citaat ---

Hoi Poeh,

Spiritualiteit is voor mijn geen prestatiekwestie, maar iets wat ik mag doen en waar ik goed in ben. Ik kan en mag anderen helpen en doe dat met liefde.

Ik wil zeker wel een kaart voor je trekken, maar als mijn gidsen aangeven dat ik je daar veel minder goed mee kan helpen, en dat ik je veel meer kan vertellen als je concrete vragen stelt, dan geef ik dat natuurlijk aan.

In jouw geval is het zo dat er heel veel gebeurd is, en een kaart kan op alles van deze reeks gebeurtenissen slaan. Eén kaart of één vraag beantwoorden helpt jouw niet echt verder.

Maar mijn gidsen geven aan: trek maar een kaart. Ik zit nu nog even te kijken welk van mijn decks ik het beste voor deze vraag kan gebruiken.

Hoewel ik twijfel geven mijn gidsen aan: Boodschappen van de Engelen. Ik twijfel dan meer omdat deze kaarten redelijk algemeen zijn, maar dat is je vraag in principe ook.

Enfin, hier komt ie.

Ik heb de kaart Zanna voor je getrokken. Nu achteraf snap ik dat mijn gidsen voor dit deck gekozen hebben. :)

Je bent beschermd tegen allerlei soorten van schade. Het ergste heb je achter de rug. Ik vraag je om jezelf te ontspannen en veilig te voelen.
Wat een ellende heb je meegemaakt, wat een schade liep je op. Weet dat dit ten einde komt en dat je vanaf nu voorlopig weer beschermd bent tegen allerlei soorten van schade.

Het ergste is nu achter de rug. Geniet van die rust, ontspan jezelf en probeer je zo veilig mogelijk te voelen. Het kan, want God en de engelen waken over jou en de situatie.

Liefs,
LPChip

--- Einde van citaat ---

Hartelijk dank, LPChip! Dit deck heb ik zelf ook (heb drie decks van de engelenkaarten) en die jij hebt gebruikt is mijn grootste favoriet.

Ik stelde de vraag hier, omdat ik het even door een ander dan mezelf wilde laten doen.  Morgen zal ik iets meer op je bericht antwoorden. Dan snap je denk ik wel waarom ik vaag bleef. Maar heel veel dank voor de genomen moeite en de kaart.

In andere topics vond ik de spirituele kwestie niet die onder mijn vraag ten grondslag ligt.  Althans niet op trefwoord via de zoekfunctie. Maar het is nu laat, tijd om te gaan slapen.  Nogmaals dank, het klopt met mijn eigen indrukken en het klopt ook dat je met een kaart niet op de onderliggende kwestie in kunt gaan. Morgen kom ik er nog even op terug.

Liefs,
Poehbeer

LPChip:
Hoi Poehbeer,

Prima, Ik zie je reactie graag tegemoet. :)

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie