Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik lijk moeite te hebben om de tijd vast te houden  (gelezen 5092 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Ik lijk moeite te hebben om de tijd vast te houden
« Gepost op: oktober 06, 2008, 04:58:11 pm »

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik muzikaal ben, en daardoor een goed gevoel heb voor ritme.

Dit stelt me in staat om een drum in mijn gedachten te spelen op een bepaalde snelheid die dan ook klopt wanneer deze in het echt gespeeld wordt.

Op deze manier ben ik in staat om een seconde in mijn hoofd te "beluisteren" als een soort van ritme. Ik kan ook echt een geluid maken elke seconde, en dan op mijn horloge kijken en dan zien dat hij synchroom is.

Sinds een paar weken ben ik erachter gekomen dat ik moeite heb om "in sync te komen"

's Ochtends als ik wakker wordt, dan lijkt de tijd 3x zo snel te gaan (of beter gezegd, ik ga 3x zo langzaam). Of de tijd echt sneller gaat durf ik niet te zeggen, maar het zou me niks verbazen.

Ik heb dan ook echt even 's ochtends nodig om mijzelf te versnellen, zeg maar, om de tijd weer bij te kunnen houden. Wanneer dat lukt, en ik speel opnieuw m'n ritme af, dan is deze wel gelijk met m'n klok.

Mijn vraag is of anderen dit ook ervaren? (Nu dat je dit gehoord hebt kun je er eens op letten, door 's ochtends op de klok te kijken en observeren hoe "snel" de secondes voorbij tikken.)

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)
« Laatst bewerkt op: oktober 06, 2008, 05:06:29 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Ik lijk moeite te hebben om de tijd vast te houden
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2008, 01:19:16 pm »

Ik heb daar niet zo last van dat de tijd sneller lijkt te gaan.
Maar soms zijn er wel periodes dat de tijd sneller lijkt te gaan of langzamer dan werkelijk is.
Misschien voel je je goed verder, jezelf en alles en lijkt de tijd sneller te gaan. Of misschien voel je jezelf juist niet zo goed je lichaam jezelf en heb je geen grip op de tijd??
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Ik lijk moeite te hebben om de tijd vast te houden
« Reactie #2 Gepost op: oktober 10, 2008, 07:44:00 pm »

Ik denk dat ik inderdaad last heb van erge vermoeidheid, en dat ik daarom geen grip meer op de tijd kon hebben. Ik heb afgelopen woensdag een migraine aanval gehad sinds een tijdje en daardoor veel op bed gelegen. De volgende dag was ik veel uitgeslapender en ook niet meer zo'n last van het tijdsprobleem.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Ik lijk moeite te hebben om de tijd vast te houden
« Reactie #3 Gepost op: oktober 28, 2008, 04:15:54 pm »

Vervelend van de migraine. Wel beter dat je nu geen problemen meer hebt met de tijd vasthouden. :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.1 seconden met 23 queries.