Nederlands > Spirituele kennis

Wat is spiritualiteit?

<< < (2/3) > >>

Taking a Break:
Spiritualiteit is voor mij, de samensmelting van het zichtbare met het onzichtbare.

LPChip:

--- Citaat van: Taking a Break op maart 02, 2019, 02:24:02 pm ---Spiritualiteit is voor mij, de samensmelting van het zichtbare met het onzichtbare.

--- Einde van citaat ---
Bedoel je hier geen paranormaal zijn mee?

Aranaän:
Wat een mooie vraag en wat een mooie antwoorden. Wilde ik gewoon even zeggen :-)

Kilijana1989:
wanneer ik aan spiritualiteit denk is het voor mij zo'n groot begrip dat  het niet in een mensen leven ga ontdekken wat nou het complete beeld is van spiritualiteit.
de laatste paar maanden ben ik  me er in gaan verdiepen d.m.v. boeken erover te lezen en alle boeken komen het volgende overeen:
dat er vanaf je geboorte 1 of 2 gidsen aan je zij staan die je begeleiden en helpen waar ze kunnen in je leven, dat wij geschapen zijn uit een bron van onvoorwaardelijke liefde en daardoor liefde zijn en het kunnen ontvangen en geven, dat alles wat op aarde leeft met mekaar verbonden is, dat alles wat leeft steen bloem plant boom dier en mens een bewustzijn heeft, en voor mij het belangrijkste is dat je jezelf leert ontdekken wie je werkelijk bent d.m.v. je schaduwkant te omarmen en het accepteren dat het een onderdeel is van jezelf en hierbij bedoel ik negatieve emoties zoals, pijn, verdriet, boos, jaloezie etc.

ik hoor graag jullie mening hierover

lioness:
De natuur is mijn spiritualiteit.



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie