Nederlands > Nieuwetijdsmensen en hun eigenschappen

Hoogevoellig zijn en paranormale gave's

<< < (2/3) > >>

LPChip:
De reden waarom ik HSP een paranormale gave vind, is omdat het een eigenschap is die je in staat stelt iets te ervaren dat van een ander is (hetzij persoon danwel entiteit).

Spiritualiteit is puur gericht op je hogere zelf, paranormaal zijn is gericht op eigenschappen die je dingen laten ervaren die buiten jezelf liggen, zoals helderziend, heldervoelend, hsp, magnetiseren, reiki, etc...

We hebben het zelfs ook in het topic Wat is paranormaal? gezet

WhiTeAnGeL:
Ik ben het er toch niet mee eens, jij mag hsp dan een paranormale gave vinden maar vind het niet een paranormale opzich.
Dat zou betekenen dat iedereen die hsp is paranormaal is, ik denk niet dat het zo is.

LPChip:

--- Citaat van: WhiTeAnGeL op juli 15, 2009, 07:57:20 pm ---Ik ben het er toch niet mee eens, jij mag hsp dan een paranormale gave vinden maar vind het niet een paranormale opzich.
Dat zou betekenen dat iedereen die hsp is paranormaal is, ik denk niet dat het zo is.

--- Einde van citaat ---

Waarom niet?

Ik vraag dit niet om je aan te vallen, maar ik wil graag snappen waarom jij hsp niet ziet als een paranormale gave. Zie je het dan wel als spiritueel dan?

ro:

--- Citaat van: WhiTeAnGeL op juli 15, 2009, 07:57:20 pm ---Ik ben het er toch niet mee eens, jij mag hsp dan een paranormale gave vinden maar vind het niet een paranormale opzich.
Dat zou betekenen dat iedereen die hsp is paranormaal is, ik denk niet dat het zo is.

--- Einde van citaat ---

HSP is Geen paranormale gave.


Paranormaal is: aura's lezen, geesten communiceren, geesten zien, etc etc..
HSP is hoog sensitief personen, woorden zeggen het al, ik merk dat mensen die hsp hebben over algemeen graag paranormaal willen zijn.
Vind dat erg jammer altijd, sowieso mensen die graag paranormaal willen zijn wees blij met je zelf.

Spiritualiteit staat voor ontwikkeling, ook al anders dan paranormaal.


LPChip:
Ik meen dat HSP staat voor Hoog sensitieve perceptie. En om die reden vind ik dat het onder paranormaal zijn valt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie