Nederlands > Spirituele kennis

Leren over Liefde

(1/2) > >>

WhiTeAnGeL:

Jij kwam op aarde om iets over liefde te leren, als je dat niet van je ouders leerde, koos je relaties uit die je geen liefde gaven.
Totdat je op een dag een besluit nam, dat je niet langer op die manier behandeld wilde worden. Een van de lessen die je in dit leven leerde was misschien die van jezelf houden en jezelf respecteren, dus schiep je situaties waarin je daartoe werd uitgedaagd. Zodra je het besluit nam deze situatie's achter je te laten, was het patroon ten einde.


Uit een boek van Sanaya Roman

lotuslove:
Mooi :)

Manda:
Hallo WhiTeAnGeL,

Jouw bericht spreekt mij enorm aan. Graag wil ik het boek bestellen maar de titel van het boek is mij niet bekend. Op internet heb ik alleen “Contact met je gids” gevonden. Gaat het hier om hetzelfde boek?

Ik heb een aantal verbroken relaties achter de rug. Het is voor mij een patroon geworden omdat ik elke keer met dezelfde situatie geconfronteerd word. Elke keer vind ik de oorzaak terug in mijn kindertijd. Als kind voelde ik me afgewezen en niet geliefd. Nu zit ik met mezelf in de knoop omdat ik onzeker ben van mezelf. Die onzekerheid is zichtbaar voor mijn omgeving.




WhiTeAnGeL:
Hoi Ananda

Ik weet niet meer uit welk boek het is van sanaya roman, ze heeft 6 boeken geschreven in total ze zijn allemaal geweldig vind ik :)
Je zou eens kunnen kijken bij bol.com als je daar al niet hebt gekeken.

k heb een aantal verbroken relaties achter de rug. Het is voor mij een patroon geworden omdat ik elke keer met dezelfde situatie geconfronteerd word.

Als situaties zich herhalen betekent het dat je een les niet hebt geleerd uit voorgaande situaties, ook al klinkt dit niet leuk.
Misschien kan je de situaties bekijken en bekijken hoe je iets anders zou hebben kunnen doen, op een liefdevolle wijze manier zonder jezelg en andere te kwetsen. Vaak kom je dan tot inzichten en conclusies;)

Liefs Anne

Manda:
Dank je wel Anne.
Misschien ben ik niet liefdevol geweest voor mezelf en andere.
Er zijn nog oude pijn en herinneringen die ik graag een plekje wil geven.
Ik ga morgen naar de boekhandel, even kijken of ik die 6 boeken van Sanaya Roman kan inkijken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie