Nederlands > Overige onderwerpen

Entiteit of energie op slaapkamer

<< < (2/3) > >>

LPChip:

--- Citaat van: B1986 op oktober 19, 2022, 08:51:52 pm ---Dan denk ik dat ik het toch verkeerd heb gezien. Ik weet eigenlijk niet of ik dan ook zo doe zoals jij met mediteren, want ik ga er meestal bij liggen. Maar ik begrijp wat je omschrijft  :).

Oke, dan ga ik er op letten als ik bezoek van iemand krijg hoe de energie voelt en of ik verschil voel. De tijd zal het leren  :P. Ik ben er inmiddels al minder bang voor, het gevoel wat ik dan krijg begint te wennen, terwijl ik vroeger altijd heel bang werd omdat ik niet wist wat het was.

--- Einde van citaat ---
Oh, als ik doelbewust mediteer, ga ik ook liggen hoor, maar ik kan soms even op dat moment naar binnen keren als ik erg moe ben. Dan heb ik gewoon moeite om mijn concentratie vast te houden, en dat is dan even een oppepper ofzo.

Liefs,
LPChip

B1986:
Ga je dan op zo'n moment (meer) naar je gevoel toe en zit je dan minder in je hoofd / gedachten?

LPChip:
Nee, op zo'n moment doe ik gewoon helemaal niks om in energie bespaar modus te gaan en m'n batterij op te laden. Dus niet bij m'n gevoel, en ook niet bij m'n ratio. Gewoon even op energy-savings mode waardoor ik, net als met slapen, dusdanig ontspan dat mijn lichaam weer herstelt.

B1986:
Ik begrijp je helemaal  8)

B1986:
Gisteravond, was bijna middernacht, lag ik al even in bed en toen voelde ik een energie (voelde anders dan een overledene) naar mij toe komen en bleef ook even. Al heel snel kwam er zo veel verdriet bij mij naar boven (van / over mijn ex), dat was echt heftig. Ik wist niet wie dit was, maar ik heb er tegen gepraat alsof hij het was. Alles heeft een half uur geduurd.
Ik ben vanmorgen ziek wakker geworden en opgestaan, daarna nog wel wat op de bank geslapen, maar het gaat inmiddels wat beter.

Wie is er langs geweest en is dit ' bewust' gebeurd, was dit nodig?
 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie