Nederlands > Spirituele kennis

Tweelingziel, Straal of vlam

<< < (2/2)

LPChip:
Het zien van dubbele nummers is communicatie van je gidsen/engelen. Ze laten we weten dat ze er voor je zijn en de betekenis van de nummers zelf geeft een diepere mening aan hun bericht.

Voor hem is het ook belangrijk dat hij zich aardt. Hij kan zich zelf ook afsluiten, maar dat zorgt er gelijk voor dat niets naar binnen en ook niet naar buiten kan. Het is dan wel een schild dat hem beschermd en wat ook andere entiteiten op afstand houdt.

Het is aan hem om het in ieder geval te proberen, dan kan hij daarna zelf dit schild aan en uitzetten naar gelang gewenst.

De oefening daarvoor is een visualiatie.

Stel je voor dat er een witte zuil van licht voor je ontstaat, zo'n 50 cm (halve meter) voor je. Deze is even hoog of iets hoger dan jezelf.
Laat de zuil nu langzaam om je heen draaien met jou in het middenpunt. Linksom of rechtsom maakt niet uit. Wat voor jou prettig is, of wat er het eerste in je op komt.

Laat deze zuil van licht nu sneller om je heen draaien. Steeds sneller draait deze balk om je heen tot hij op gegeven moment zo snel gaat dat je niet meer kan zien dat het een zuil van wit licht is maar het een soort van transparante waas vormt. Je hoort hem zoemen.

Zolang dit schild actief is, blokkeert het alles, zowel inkomend als uitgaand. Jij bent afgeschermd voor de buitenwereld en kan anderen niet voelen, andersom kunnen anderen jou ook niet meer voelen of raken.

Dit betekend echter ook dat je geliefden ook niet door dit schild heen komt. Na het opzetten van het schild, wat je dan voelt is echt 100% van jou alleen.

In de energetische wereld is het zo dat je met iemand contact kan maken door aan deze persoon te denken, je komt dan automatisch bij deze persoon terecht. Dit schild blokkeert dat ook voor een groot gedeelte, dus je wordt onvindbaar op dat moment. Als een entiteit in het lichaam van een ander is gegaan in jouw aanwezigheid zal het schild je alleen deels beschermen. Je voelen je niet meer maar zien je nog wel via de ogen van degene wie ze over genomen hebben.

Om metaforisch te spreken, stel je voor dat ze je alleen kunnen horen, en jij maakt altijd geluid. Maar nu met dit schild horen ze je niet meer. Ze weten niet waar je bent en kunnen je niet zien. Maar ze nemen nu het lichaam over van iemand die kan horen en zien. Ze horen je niet meer, maar ze zien je nog wel.

Het zal ze wel verwarren, maar een aanhouder zal het niet stoppen.

Als laatste, als het schild eenmaal draait blijft het draaien tot het uiteindelijk wegebt. Dat kan een aantal uur duren. Dit is niet erg. Als je het weer nodig hebt kun je het weer opnieuw maken, of als het er nog is, hoef je alleen maar die balk weer te zien draaien en eventueel een zetje geven als je het gevoel hebt, dat dat 't nodig heeft. Vaak is eraan denken en herinneren hoe het eruit zag al genoeg.

Als je dit schild vaak genoeg opgezet hebt, kun je het op gegeven moment binnen 2 seconden opzetten. In het begin zal het eerder 10-15 seconden duren, maar dat is prima.

Ik hoop dat dit jullie helpt.

Liefs,
LPChip

Miniou82:
Heel erg bedankt voor uw uiteg. We hebben het gisteren laat goed doorgenomen.
Waarschijnlijk gisteren weer een gevalletje gehad dat ik echt héél anders was. Hij is er dit keer niet op in gegaan. Hij kwam verdrietig thuis van zijn familie. Hij vertelde net dat ik heel lief was en goed voor hem zorgde. Ik troostte hem. Ik weet dit uiteraard ook. Ik bleef kalm en praatte hem moed in. Misschien belangrijk dat wij beide een HSP zijn. Hij heeft daarbij ADHD en Hoogbegaafd (is hiervoor getest). We gingen slapen en ik weet nog dat ik dacht...Ik hoop dat hij in ieder geval wel kan slapen. Ik schijn dus heel erg irritant geweest te zijn. Hem wakker houden. Ik was niet gemeen, maar heel kinderlijk plagen, irritant, maar wel dat ik steeds intiem wilde zijn. Ik gedroeg me totaal niet zoals IK ben. Door uw reactie was hij zich ervan bewust. Hij heeft zich afgesloten. Hij werd 1x heel boos. Daar schrok ik denk ik van en naar het toilet. Toen ik terug kwam weet ik nog dat ik blij was dat hij kon slapen. Nu hoor ik dat ik zo vreselijk irritant was. Ik kan me er niet veel van herinneren.
Ik schrik hier echt van. Wie is die persoon toch? Hoe kom ik daar toch achter?
Nogmaals (ook namens mijn partner) heel erg bedankt voor de informatie en tips.

LPChip:
Fijn om te horen dat het lukt.

Het is echter niet aan mij om de andere personages blood te leggen. Ik mag jullie enkel begeleiden in het omgaan met deze omstandigheden. Een regressietherapeut kan hem helpen erachter te komen waarom andere personages steeds bij hem willen zijn. Dan kan hij ook gelijk het karma afwerken wat hun aan hem gebonden hebben, en dan ben je er echt voor goed van af.

Voor nu echter, is, wat je nu leert, ook erg belangrijk, maar dan voor een andere reden. Die mag ik echter niet prijs geven.

Mijn advies dus: zorg er eerst voor dat jullie als koppel goed met de situatie om kunnen gaan en dat hij zich goed kan afsluiten en dat jullie van elkaar weten wanneer het speelt. Daarna eens een afspraak maken met een regressietherapeut.

Liefs,
LPChip

Miniou82:
Bedankt voor alle informatie en uw snelle reactie. Dat doet ons goed. Ik ben aan het kijken naar regressietherapeuten. Een mevrouw die oa regressietherapeut is voelt goed aan. Mensen die ons voor zijn gegaan spreken ook vol lof over haar. Ze woont/werkt heel toevallig in het dorp waar wij beide zijn opgegroeid en op school hebben gezeten ;D

Nogmaals mijn dank en wie weet spreek ik u nog voor iets heel anders. Uiteraard blijf ik de site volgen en de
verhalen van anderen lezen.

Groetjes van Manon

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie