Nederlands > Ascentie

Oorlog

(1/2) > >>

B1986:
Er is onrust op de wereld, corona is bijna weg en nu is er oorlog. Wat kunnen we doen om zo positief mogelijk te blijven (niet angstig te worden) en proberen te sturen dat dit zo goed mogelijk gaat eindigen?
Misschien een meditatie of met zo veel mogelijk mensen tegelijk liefde / positieve energie sturen?

LPChip:
Het beste wat we kunnen doen (hoe gek het ook klinkt) is door liefde naar putin te sturen zodat de duistere krachten geen grip meer op hem hebben.

Liefs,
LPChip

LPChip:
Dit engelse filmpje laat een channeling zien waarin de Galactische Federatie uitlegt wat we het beste kunnen doen. Naast dit advies is mijn advies om liefde (groene energie) naar Putin te sturen nog steeds valide. Met het filmpje snap je ook waarom. :)


:) Liefs,
LPChip

B1986:
Je advies ga ik opvolgen en het filmpje kijk ik op een rustig moment. Dan kan ik er de tijd voor nemen.

B1986:
Mijn Engels is te slecht om het goed te begrijpen. En ik heb op het moment erg veel last van vermoeidheid. Ik probeer op momenten dat ik genoeg energie heb en me fijn voel om Putin liefde (groene energie) te sturen. Alle beetjes helpen (hoop ik  ;)). 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie