Nederlands > Spirituele kennis

Als je er genoeg van hebt?

<< < (2/2)

Ninkenike:
Ieder van ons gaat zijn of haar eigen levenspad. Sinds ik alles neem zoals het is, kijk ik heel anders naar de wereld en zie ik dat alles nut heeft. Ook ik wil graag mensen meenemen en helpen en stimuleren, heb geleerd dat dat pas kan als zij zover zijn. Anders kan je zelfs negatieve invloed hebben.
Als je zelf verandert, heeft dat invloed op de mensen om je heen. Dus hoe meer jij groeit, hoe sterker en meer in balans je bent, hoe meer dit invloed heeft op de omgeving. Als je kijkt naar hoe erg dingen zijn, zie je ook dat alles erg is. Ik zie juist dat er veel in beweging is en veel mensen in beweging zijn.
Dat maakt me blij, we kunnen in deze tijd sneller groeien dan eerder. Hoe mooi is dat. Ik laat me niet meer leiden door angst, dat is een enorme verschil met vroeger☺️

LPChip:
Crossfade, meditatie is ook voor jou belangrijk. Het doet meer met je dan je nu voor ogen hebt. Je gidsen geven aan dat dat voor hun ook een manier is om dichter bij elkaar te zijn en dat missen ze nu. Want naast het zichtbare is er ook het onzichtbare.

In meditatie zijn jou en je gidsen's energie dichter bij elkaar en kun je elkaar als het ware aanraken. Dit versterkt de band en helpt ook met andere dingen. Zie het meer als samen uitgaan.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie