Nederlands > Ascentie

De galactische oorlog

<< < (2/6) > >>

LPChip:

--- Citaat van: SKY op januari 22, 2022, 04:24:58 pm ---Hoe zenden we meer liefde naar de mensen op aarde?

--- Einde van citaat ---

Concentreer je op je hart, of nog beter, je hartchakra, en zie voor je dat groen licht vanuit daar in een grote heldere straal naar buiten gaat. Buig dan deze dikke gebundelde lichtstraal naar wie je meer liefde wil geven. Als je een persoon liefde wil geven die niet in jouw buurt is, ga dan in meditatie, doe hetzelfde en zeg dan tegen je gidsen naar wie je de liefde wil sturen. Denk aan de naam van deze persoon, herhaal eventueel een aantal keer, en duw dan de liefde die richting op.

Voel hoe de liefde stroomt vanuit jouw hart of hartchakra naar een boog naar de ander.

Liefs,
LPChip

B1986:
Hoe ver zijn we inmiddels en heb je nog wat belangrijke dingen te melden over dit alles? Ik kijk erg uit naar een betere wereld met liefde en vrede  :)

LPChip:
We zijn goed bezig. De balans ligt op het positieve, maar het is waarschijnlijk dat de mensheid in tweeen splitst. Hen die de duisternis wil volgen en hen die het licht wil volgen, ofwel hen die wel en hen die geen ascentie gaat doen.

Maar voor ascentie zijn we absoluut op de goede weg. En als je het lot wil helpen, hoe meer je in het nu leeft, hoe beter.

Dus focus je niet op: Oh, volgende week ga ik dit doen, en dan dat en zus en zo... en ook niet: vorige week moest ik dit of deed ik dat. Het is prima om met mensen over het verleden of toekomst te praten mits hun erom vragen, maar als dat jouw eigen gedachte patroon is, dan ben je steeds naar een andere tijdlijn aan het springen en kun je jezelf niet verankeren in de huidige tijdslijn. Dit zorgt ervoor dat je meegaat in de rest, en minder goed positief kan blijven.

Liefs,
LPChip

B1986:
Sommige mensen die ik ken (cliënten) die zijn in korte tijd, sinds de nieuwe corona uitbraak, ineens heel erg veranderd en negatiever geworden.
Is het dan verstandig om in ieder geval te proberen positieve gesprekken te voeren? Want alleen over het heden hebben is niet makkelijk, dan wordt het lastig een gesprek te voeren. Want mensen ondernemen ook (leuke) dingen en vinden het vaak wel fijn als ik vraag hoe het is geweest enzo (dus een positief onderwerp). Het is voor mij wel een uitdaging om mensen die wat negatief ingesteld zijn (sinds kort of langer) voorzichtig en in een rustig tempo wat positiever te krijgen, maar normaal gesproken voelen mensen zich ook wel prettig bij mij. Mits ik zelf niet in een negatieve energie zit!   ;)

B1986:
Helpt het om extra positieve, liefdevolle energie te sturen naar de mensen die dat nu extra kunnen gebruiken? Vanuit thuis, denkend aan iemand en dan symbolisch wit of groen licht te sturen? Ik wil graag helpen  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie