Nederlands > Ascentie

De galactische oorlog

<< < (5/6) > >>

LPChip:

--- Citaat van: B1986 op juni 24, 2023, 07:16:36 pm ---Dankjewel, dit geeft me een soort van rust en gedachten van het komt uiteindelijk goed  :)

--- Einde van citaat ---

Dat komt het ook, maar alleen als jij dat ook daadwerkelijk geloofd. Hoe meer de aarde z'n trillingen omhoog gaat (en dat is een automatisch proces), hoe belangrijker het wordt dat wij positief blijven, want door positief te blijven gaan onze trillingen ook omhoog, en hoe hoger de trillingen zijn, hoe meer onze gedachten de wereld om ons heen gaan vormen. Je zal steeds vaker "toevallig" krijgen waar je aan denkt en gedachten komen steeds vaker uit.

Vroeger was de wet van de aantrekkingskracht nog een ding wat je moest leren, maar de komende jaren gaat dit automatisch in ons leven geïntegreerd worden. Dat betekend ook dat als je negatieve gedachten hebt, deze voor jou ook daadwerkelijk uit gaan komen.

Dit zal gebeuren door quantum sprongen. Of anders gezegd, elke gedachte creëert een nieuwe tijdlijn, en jij gaat dan die tijdlijn volgen. Een parallelle wereld, of ander universum.

De wereld zal om ons heen veranderen op zo'n manier dat jouw gedachten de werkelijkheid worden, en zal daar alles voor doen om dit uit te laten komen. Wij worden als het ware de programmeurs van ons eigen leven. Dat is wat de ascentie naar de 5e dichtheid allemaal betekend, en deze goed/kwaad strijd is als het ware een test.

Het belangrijkste in deze hele les is wel deze: jouw eigen level is het belangrijkste wat telt, want alleen jij kan jouw realiteit beslissen. Anderen kunnen alleen beïnvloeden, en dat betekend ook dat jij ook de realiteit van een ander niet kan beslissen maar slechts kan beïnvloeden.

Het is dan ook verspilde moeite om proberen iemand anders z'n realiteit vast te zetten in iets. Dit is overigens iets wat de elite wel probeerd te doen, en dat doen ze door negativiteit te verspreiden.

Als jij echter volledig in het positieve leeft, en dat ook wenst, zullen deze negatieve dingen uiteindelijk niet meer z'n weg naar jou kunnen vinden tot er een moment komt waarin je een sprong maakt naar een andere tijdlijn waar helemaal geen negativiteit is. Je familielid kan bijvoorbeeld heel negatief zijn, en een sprong naar een andere tijdlijn dan de jouwe maken. In jouw nieuwe tijdlijn kan dit familielid (Als dat jouw wens is) meegaan in jouw positiviteit en veranderen, terwijl in hun eigen realiteit, hun negatief zijn en hun wereld om hun heen ook negatief is.

Je hebt daar verder geen last van en pas na je dood als je elkaar weer tegenkomt, zul je zien hoe alles in elkaar zit en zul je erom kunnen lachen.

Liefs,
LPChip

PS: Een tip, omgaan met het negatieve.
Ja, het komt voor dat deze negatieve acties ons raakt. Als je even veel negativiteit ervaart, zucht even, leg datgeen wat even niet lukt naast je neer, zet het van je af, en kom er op een later moment op terug met het vertrouwen dat je uit eindelijk wel een oplossing vindt, en dan zal hij je door je gidsen aangeboden worden.
Dat wil niet zeggen dat het automatisch gaat, je zal zelf nog steeds dingen moeten doen, maar met de wilskracht die je eerder had waarbij het niet lukte, zal het nu wel lukken.

Dit is een les die ik de afgelopen week veelvoudig geleerd heb omdat ze mij meerdere malen geprobeerd hebben in het negatieve te laten geloven, maar dat is ze niet gelukt.

B1986:
Ik kom de laatste tijd in situaties waardoor er oude pijnen triggeren. Dit laat ik toe en dan laat ik het ook weer los en voer het zeg maar af. Want wegduwen is geen optie, als ik het doorvoel dan kan ik er alleen maar beter van worden.

Ik probeer ook zoveel mogelijk bij mezelf te blijven en scherm me af zodra ik onder de mensen kom. Dat helpt best wel goed  :). En mediteren vind ik ook fijn, merk altijd vanzelf wel of er op dat moment een bepaalde (oude) emotie / gevoel uit moet.

Toen ik je bericht las dacht ik meteen van ik ga op het einde in de meditatie de wereld visualiseren die ik graag zou willen zien, wensen, de fijne plek waar ik me op zou willen bevinden.

Mijn energie stroomt best goed (in meditatie) door mijn lichaam, alleen in mijn hoofd niet. Daar zit een blokkade. Hier komt binnenkort iemand mij voor behandelen. Het is namelijk best een apart gevoel dat er daar niets stroomt. Maar als ik in bed ga liggen op mijn rug dan krijg ik nog wel eens iemand op bezoek die die plek behandeld. Voel dan die energie door mijn gezicht / hoofd heen gaan. Vraag er ook wel eens om  :).
Dit is een hele andere energie dan die andere die vaak langs komt (van een overleden familielid en die meld zich altijd achter mij) is dit ook een bekende van mij? Deze voelt groter, zwaarder en donkerder (van kleur). Maar wie het ook is, ik vind het helemaal niet erg.

LPChip:
Je gidsen geven aan dat hun soms iemand sturen.

Meer als dat zeggen ze niet. xD

Liefs,
LPChip

B1986:
Sinds dat mensen gevaccineerd zijn voel ik hun veel minder goed aan. Soms komt er nog wel een gevoel / emotie van iemand naar mij toe die ik oppik, maar het is niet meer zoals het was. Er zijn zelfs mensen waarbij ik (bijna) niets meer voel.
Komt dat doordat mensen minder in hun gevoel zitten (het hart minder open staat) en meer in angst leven of echt door de vaccinaties? Of een combinatie van beide? Of ligt het ook deels aan mezelf?

LPChip:
Het komt doordat mensen niet meer goed open staan en/of in angst leven. De vaccinaties zijn alleen maar vaccinaties.

Voor jouzelf geldt het of je goed in je vel zit en voldoende energie hebt.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie