Nederlands > Ascentie

De galactische oorlog

<< < (3/6) > >>

LPChip:
Je mag prima praten over dingen die gebeurd zijn of gaan gebeuren. De focus ligt meer op zelf continu denken aan die dingen. Mensen die dat veel doen, doen dat gemiddeld de helft van de tijd dat ze wakker zijn. Continu: oh, ik moet nog dit, oh ik moet nog dat, etc..

En ja, mensen worden enorm negatief beïnvloed en dat is heel moeilijk om naar positief om te buigen. Het grootste gevaar hier is dat jij zelf niet ook negatief beïnvloed wordt.

Liefdevolle energie sturen kan geen kwaad, mits je niet zoveel energie stuurt dat je er zelf aan onderdoor gaat.

Liefs,
LPChip

B1986:
Je beschrijft precies hoe het in mijn hoofd gaat, vliegt van het een naar het ander. Dus focussen op 1 ding / onderwerp  :).

Dankjewel voor de adviezen en ik ga alleen liefdevolle energie sturen naar mensen die voor mij belangrijk zijn. Als ik in de juiste stemming ben en genoeg energie ervoor heb!

En wat meer rust nemen, mediteren op mijn manier, muziek luisteren en hiermee zoveel mogelijk in mijn gevoel te blijven (of weer te komen).

B1986:
Hoe staan we er nu voor? En is er nog iets wat zinvol is wat ik zou kunnen doen?

LPChip:
We zijn continu in beweging en de negatieve krachten staan niet stil. Zo af en toe plaats ik een beveiligend schild rond de aarde. Af en toe ook andere planeten zoals onze maan en zon. Op Mars is er nu het een en ander aan de gang, maar het belangrijkste is, we groeien nog steeds positief, en de Galactische Federatie houdt alles nauwlettend in de gaten. Er zijn gebeurtenissen die een risico vormen voor de aarde, maar er zijn backup plannen die al klaar liggen voor het geval dat.

Zo hebben de Galactische Federatie al een akkoord bereikt dat ze mogen ingrijpen als Rusland kernwapens gaat afvuren. Dat is dusdanig destructief dat ze dat zullen voorkomen. Er zijn ook andere bedreigingen waar ook backup plannen voor zijn. Het belangrijkste is dat de negatieve entiteiten niet heel veel kunnen, en alleen door negatieve energie naar aarde te sturen, hopen dat ze ons negatief beïnvloeden. Hen die echter een hoge vibratie hebben, zoals jij en ik, zijn door hun niet meer te beïnvloeden. Mensen om je heen kunnen nog wel beïnvloed worden, dus blijf vertrouwen op je gevoel en je onderbuik gevoel, ook als bekenden dingen tegen je zeggen. Weet dat ook hun beïnvloed worden, en daardoor leugens gaan geloven en die false waarheid dan weer gaan verspreiden.

Een goed voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld de corona vaccinaties waarvan men werd overtuigd dat dit goed was voor je, en nu dus heel veel mensen ziek worden. Uiteraard zegt de medische wetenschap dat het niet door de corona vaccinaties komt, maar we weten inmiddels wel beter.

Liefs,
LPChip

B1986:
Zelf heb ik nog maar weinig angsten, dat is echt heel fijn. En als ik wel even onrustig of angstig word dan weet ik inmiddels hoe ik er vanaf kan komen, wat voor mij werkt. Ik ben hierin zeker weten gegroeid en klopt wel van de hoge vibratie  :). Ik merk dat ik kan aanvoelen wat voor sfeer er ergens hangt. En ik gebruik ook steeds vaker mijn onderbuik en gevoel omdat ik daar bijna altijd wel op kan vertrouwen.

Je bericht geeft me weer wat meer en extra rust en vertrouwen in deze wereld  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie