Nederlands > Ascentie

[10-10-2021] 20:00 CEST Aarde meditatie ivm galactische oorlog

<< < (2/3) > >>

LPChip:
Mag ik aanraden om een vrolijke cartoon te kijken? zodat je een beeld hebt hoe dat eruit ziet, dan in meditatie kun je voorstellen dat jij daar bent ipv de cartoon. :)

Ja dat mag zeker. Ik weet dat hij ook lid is hier, hij mag het daar zelf plaatsen, maar jij mag dat ook doen hoor. :)

Liefs,
LPChip

B1986:
Ik heb het bericht op de site geplaatst  :).

Er zijn nog wel films en series die ik me van vroeger kan herinneren, dus dat komt goed.

LPChip:
Vanuit India zal er om 16:30 een begeleidde meditatie zijn. Ik zal hier de link plaatsen als ik hem heb. Deze kun je ook mee doen als je wil.

LPChip:
Heb de link eindelijk. We gaan live in 12 minuten: https://www.youtube.com/watch?v=Bg5AIiHGd-A

Vanavond 20:00 gaat ook door, maar dan zonder meditatie video. Als je beiden wil doen, graag! :)

Liefs,
LPChip

B1986:
Heb meegedaan aan de meditatie van 20.00 uur. Ik hoop dat het heeft geholpen. Na 10 minuten gestopt, maar ik had dit ook nog nooit eerder gedaan en toen voelde ik dat het genoeg was. Ik werd wat emotioneel omdat de omgeving waarin ik me bevond en hoe het daar was en voelde (en me zou willen bevinden) een beetje confronterend was met de werkelijkheid.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie