Nederlands > Droombetekenissen

Droom die af en toe terugkeert

<< < (2/2)

Choppa:
Hoi Sjaan,

Ik had een drukke week, vandaar een late reactie. Van wat ik mij kan herinneren had ik niet echt wisselingen in de vriendengroep. Wel gaf ik inderdaad richting aan wat mensen moesten doen en voelde ik mij rustig tot ik wist dat die man niet meer terug zou komen en ik uit het raam keek. Ik heb wel momenten dat vrienden bij mij komen voor advies, raad of een luisterend oor ja. Ik help mensen graag. Dit zal ook de reden zijn dat ik voor de sociale opleidingen koos terwijl ik mij lang niet altijd even sociaal voelde, terwijl anderen zeiden dat ik wel sociaal was. Pas de laatste tijd zie ik dit ook in en merk ik dat doordat ik lekkerder in mijn vel zit, ik automatisch sneller mijn mond open trek. Hierbij lukt het mij steeds beter mij niet druk te maken om de mening van anderen over mij.  In de periode waar deze droom over gaat, hield ik mij nog erg bezig met wat men wel niet over mij kon denken. Ik kan mij vinden in wat je schrijft. Dat met betrekking op dat stukje herrijzen, sociale contacten en angst voor verandering.

Groetjes Choppa

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie