Nederlands > Spirituele kennis

Hulp bij lichamelijke klachten

(1/7) > >>

Gaia1990:
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb regelmatig pijn/een soort zeurderig, branderig gevoel ter hoogte van mijn diafragma, net onder mijn borstbeen. Het trekt dan, wordt warm en voelt echt onaangenaam.
Ik merk dat ik daardoor ook kortademig word.
Enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb dit eigenlijk al heel lang, zo lang als ik mij kan herinneren. Maar nu heftiger dan normaal. Vaak werd ik 's ochtends wakker met dit gevoel, branderig, tintelend op diezelfde plek. Nu heb ik het ook overdag, en pijnlijker.

Ook heb ik soms ineens een vlaag waarbij ik het benauwd krijg, kortademig word en het gevoel alsof iemand mijn keel dichtknijpt. Soms kan ik dit herleiden naar gedachtes, soms totaal niet. Het leid me eerder daarna naar gedachtes, omdat ik dan denk: doordat ik dit voel, moet ik wel negatief denken nu.
Echt heel vervelend en ik heb er echt last van. Ik slik al van alles om te 'kalmeren', maar geen idee of het nou echt werkt...

Is er iemand die dit kan invoelen bij mij? Waar dit aan ligt? En wat kan ik doen om dit op te heffen? Of moet ik hulp zoeken?

Bedankt alvast🌺

Liefs

LPChip:
Dit kan een medisch probleem zijn met je hart. Het kan geen kwaad om eens door een dokter te laten bekijken.

Dat gezegd te hebben, dit kan ook voort komen door rugklachten. Wat er dan gebeurd is dat een verkeerde houding ervoor zorgt dat je panic button ingedrukt wordt. Je bent dan te veel naar voren gebogen waardoor je ribbenkast je panic button als het ware indrukt.

Als je inderdaad last hebt van je rug, ga eens naar fysio therapie.

Liefs,
LPChip

Gaia1990:
Ik heb last van mijn rug en nek inderdaad. Loop al bij de chiropractor.
Ik wist niet dat daar een panic button zat, ik ga er wat meer over opzoeken, dank voor je antwoord!

Liefs

LPChip:
Ik zou voor de zekerheid wel langs een dokter gaan voor een hartonderzoek. Mijn stiefvader had dezelfde klachten en heeft een bypass gekregen.

Beter dat je naar de dokter gaat en ze niets vinden, dan dat je een hartoperatie nodig hebt en het niet weet.

Liefs,
LPChip

Gaia1990:
Ik heb niet het idee dat het aan mijn hart ligt.
Ik ervaar momenteel veel stress, daar komen de hartkloppingen van. En de pijn/tintelingen enz. die ik ervaar is vooral te voelen in de huid.
Vroeg mij vooral af waarom ik dat gevoel op die plek ervaar, maar als het blijkbaar een 'panic button' is, verklaart het dat misschien ook.
Morgen krijg ik weer een reading/healing, ik zal eens vragen wat zij denkt.
Wat weet jij over die zogenaamde panic button?
Zoals ik zei, loop ik dus al bij de chiro, aantal jaren nu. Maar de ene keer is het dus heel gevoelig en dan voel ik weer niks. En nu de laatste tijd dus echt wel wat extremer :(.
Voelt soms ook alsof mijn huid gaat scheuren, heel raar...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie