Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Gidsen  (gelezen 1439 keer)

Gino

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Gidsen
« Gepost op: juni 21, 2020, 04:23:56 pm »

Hallo,

Hoe weet ik dat een gids mij iets wilt vertellen en het bv geen 'toeval' is.

Bv: 2 dagen geleden zat ik met mijn broertje op café. Er kwam een persoon wat we kennen nara ons toe, hij begon een verhaal te vertellen en hij benadrukte meerdere malen dat hij niet loog. Tijdens zijn verhaal heeft er een lamp boven ons 2x geknippert op korte tijd.

Hoe kan je weten of dit je gidsen zijn?
En hoe kan je weten wat ze willen duidelijk maken?


Dank
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Gidsen
« Reactie #1 Gepost op: juni 22, 2020, 11:54:01 am »

Hoi Gino,

Welkom op Armina. :)

Luister naar je gevoel. Op het moment dat het gebeurd, wat voel je dan? Voel je bevestiging? voel je angst? voel je positiviteit? voel je negativiteit? voel je neutraal?

Naar mate je dit meer doet zul je het gevoel van je gidsen gaan herkennen waardoor je de bevestiging krijgt die je zoekt.

Het gevoel is dan ook tevens wat ze je willen vertellen. Een positief of bevestigend gevoel geeft aan dat wat je op dat moment meemaakt klopt. Een negatief gevoel kan zijn dat het niet klopt, vaak voel je dan ook een gevoel van: dit klopt volgens mij niet. Soort van afkeer. Angst kan zijn dat ze je willen waarschuwen, maar kan ook eigen angst zijn.

In dit geval wilden je gidsen aangeven dat dit verhaal klopt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.028 seconden met 22 queries.