Nederlands > Kaartleggingen

Kaartlegging

(1/2) > >>

L.:
Hoi!
Ik heb de afgelopen tijd veel nieuwe dingen geleerd over mezelf en over mijn liefdesleven. Ik zou daarom graag een kaartlegging willen rondom mijn liefde (soulmate). Is er iemand die dit voor me zou willen doen?

LPChip:
Hoi L,

Ik heb een Engelen orakel kaart voor je getrokken.

De kaart heet: Isaiah.

Het is nu de juiste tijd om nieuwe ideeën en situaties in je leven te scheppen. Ik waak over je en zal je leiden en beschermen tijdens deze veranderingen.
Er gaat heel wat ten goede veranderen, maar alleen als je het zelf toelaat. Laat al het oude los en vorm nieuwe ideeën en situaties in je leven.

Denk na over wat je werkelijk wilt en kunt, maak nieuwe plannen en ga daarvoor. De engel Isaiah zal je erbij helpen en je begeleiden op het nieuwe pad, dat jij voor jezelf geschapen hebt.

Liefs,
LPChip

L.:
Dankjewel! Dat is al een heel fijn bericht! Heb je mogelijk nog een kaart die dingen verder uitlegt? :)

LPChip:
Ik kan een tweede legging voor je doen maar de antwoorden van dit deck zijn niet heel langdradig.

Liefs,
LPChip

L.:
Hoi!
Ja, dat begrijp ik! De reden dat ik dit vraag, is omdat ik wat onrustig ben rondom mijn soulmate. We hebben nu geen contact, terwijl het gevoel wel heel sterk is (op vraag van hem). Dus ik zou graag wat meer daarover te weten komen, zonder hem nu te belasten met allerlei vragen etc!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie