Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging toekomst  (gelezen 1582 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Kaartlegging toekomst
« Gepost op: februari 11, 2020, 05:28:13 pm »

Zou je voor mij een kaartlegging willen doen over de toekomst?  :)
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging toekomst
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2020, 11:24:27 pm »

Hoi B1986,

Ik heb voor jou een i-ching kaart getrokken.

De kaart die ik heb getrokken is:
40 - De Bevrijding

Je bent waarschijnlijk volop bezig de resten van een verschrikkelijk moeilijke periode bij elkaar te vegen. Je wilt helemaal nieuw beginnen. En natuurlijk sleep je nog een stuk van je verleden met je mee, maar toch zijn je kansen gekeerd. De moeilijkheden beginnen zich op te lossen. De stress vermindert. Je hebt het gevoel dat je weer plannen kunt maken voor de toekomst. Aarzel dus niet en ga aan de slag!

Ben je verliefd? Zeg het dan, en blijf niet met je gevoelens in een hoekje zitten. De andere partij zal je er alleen maar dankbaar om zijn.

Wil je investeren? Overleg eerst goed, en doe het dan, want hier ligt een mooie kans.

Wil je op reis? Dan is dit het moment om je koffers te pakken. Ook in werksituaties of op studiegebied belooft dit hexagram heel wat goeds.

Verhuisplannen?

Verandering van wat dan ook? Doen! Dit orakel zegt JA! Al blijft natuurlijk altijd de regel: overleg eerst even, en pak de dingen dan verstandig en niet te impulsief aan.


Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging toekomst
« Reactie #2 Gepost op: februari 12, 2020, 08:10:42 pm »

Alleen al de naam 'De Bevrijding' van deze kaart is mooi, de boodschap is me duidelijk  :).
Dankjewel!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 22 queries.