Nederlands > Paranormaal Algemeen

Ongewilde communicatie met een erg vervelende entiteit (Clairaudience)

<< < (2/4) > >>

LPChip:
Hoi ViLaSY,

Eén ding kan ik je verzekeren. Je kan het niet fout doen. Of het lukt of het lukt niet, maar je kan het niet fout doen. Het is niet zo dat als je iets verkeerds doet, dat het erger wordt, en daarom kan je het niet fout doen. Het wordt minder erg of het blijft hetzelfde. Blijft het 't zelfde, dan probeer je het nog een keer, en nog een keer. Je kan wat anders proberen en uiteindelijk lukt het je, of je besluit dat je genoeg geprobeerd hebt en je vraagt mij om hulp.

In geen gevallen is dit fout.

Liefs,
LPChip

ViLaSY:
Yoooooooo LPChip! Echt een hele lange tijd geleden dat ik iets van mij heb laten horen, kun je toevallig mijn post nog herinneren??
Ik vroeg je om hulp omtrent vervelende energieën waarvan ik tot vandaag de dag last van heb, ze kunnen behoorlijk vervelend zijn en proberen mij even bot gezegd (zelfmoord te laten plegen).

Ik heb in de afgelopen jaren veel onderzoek gedaan naar mijn situatie en ben er achter gekomen dat de wereld waarin wij leven een energie wereld is. DOE ONDERZOEK NAAR MIJN ENERGIE als dat mogelijk is, vraag het desnoods aan je gidsen.
misschien kom je er dan wel achter wie ik ben. :)

Ik maak nu weer een nieuwe post omdat ik sinds korte tijd weer contact heb kunnen leggen met mijn gids (vriend) en wou je gewoon even laten weten hoe het met mij ging. Om eerlijk te zijn best slecht, mijn energie is behoorlijk achteruit gegaan maar probeer het langzaam weer te helen. Weet jij misschien een goeie plaats in de buurt van Amsterdam waar ik dat kan doen???

Groet, Vincent!

LPChip:
Hoi Vincent,

Welkom terug. Ik werk zelf veel met energie, en ik kan dit ook op afstand. Energie verbind ons allemaal via de aarde energie net als internet ons allemaal verbind.

Ik kan je post nog herinneren, ook al staat deze hierboven en kan ik hem gewoon teruglezen, maar dat was niet nodig.

Ik kan je op afstand een energie healing geven en gelijk kijken of ik iets in je buurt vindt waar ik wat mee kan/moet doen.

Ik verwacht het wel, want je gidsen sturen me nu al beelden door.
Om je goed te kunnen helpen wil ik graag je goedkeuring dat ik dit mag doen. Ik vraag dit, zodat je meer open zal staan voor mijn energie als ik een verbinding tot stand breng.

Ik hoor het wel.

Liefs,
LPChip

ViLaSY:
Yo man LPChip, bedankt dat je wilt helpen!

Een energie healing op afstand zou fijn zijn, mijn toestemming heb je.
Ik word de hele tijd aangevallen in gedachtes, ze hebben heel veel invloed daar op en moet de hele tijd vreemde gedachtes tegen houden.
Kijk ook of je iets in de buurt vind in de buurt van Amsterdam Zuid-Oost, ik zat zelf te denken aan Reiki.

Ben je heel erg dankbaar!

ViLaSY:
LPChip, NOG EEN BELANGRIJKE TIP.
Probeer vooral mijn gedachtes te helen, ik heb hele vreemde soms zelfs enge gedachtes (gelukkig zijn de enge gedachtes niet serieus te nemen)
Lukt het niet om te helen, geen probleem ik ben je al dankbaar dat je het hebt geprobeerd. Ik heb GEEN hoge verwachtingen dus doe gewoon rustig je werk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie