Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kaartlegging  (gelezen 4221 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Kaartlegging
« Gepost op: april 14, 2019, 08:26:39 pm »

Zou er iemand voor mij een kaart willen leggen?

Via social media (een die ik eigenlijk niet gebruik  :P) heeft iemand gisteren geprobeerd contact te zoeken. Het is iemand die jaren geleden bij me in de klas heeft gezeten en waar ik al heel lang geen contact meer mee heb door een huisgenoot van hem die onze vriendschap destijds heeft verstoord.

Het gebeurd niet vaak dat iemand contact zoekt, zou graag willen weten of dit positief is? Alvast bedankt!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2019, 08:50:07 pm »

Hoi B1986,

Ik wil wel een kaartlegging doen, maar deze vraag is zo specifiek, daar krijg je geen goed antwoord op met een kaartlegging.

Ik krijg echter van jouw gidsen door wat het antwoord is op je vraag. Het is niet negatief en niet super positief. Althans dat zal je reactie uiteindelijk zijn. Het kan geen kwaad om deze vriendschap te accepteren, maar er is een kans aanwezig dat als jij geen gesprek aanknoopt de ander dit ook niet doet, en als er contact komt, kan het zijn dat dit een paar berichtjes zijn en dat het dan weer ophoudt.

Het is dus een neutraal gevoel dat net ietsjes richting het positieve neigt.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: april 17, 2019, 08:32:51 pm »

Ik heb hem een paar dagen geleden een bericht gestuurd en geen reactie terug gehad. Waarom hij een vriendschapsverzoek heeft gestuurd weet ik niet, hij wil verder geen contact. Het is jammer, had graag even willen weten hoe het met hem gaat enzo, maar aan de andere kant is hij weinig veranderd. Het was vroeger al dat ik het contact onderhield, toen ik er uiteindelijk mee ben gestopt heb ik niets meer van hem gehoord.
Het is denk ik goed zo :).
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: april 17, 2019, 10:44:29 pm »

Vaak sturen mensen een friends invite op facebook zodat ze makkelijk kunnen zien wat je post en je hele profiel kunnen zien. Ze willen vaak geen hoi zeggen... :P

Tja, das de social media... niet echt social... :P
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re: Kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: april 18, 2019, 06:15:35 am »

Het kan misschien ook zijn omdat hij er nog niet aan toe is gekomen, of niet weet wat hij precies terug moet sturen.
Zelf kwam ik soms ook een paar dagen niet op Facebook toen ik nog Facebook had.
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.109 seconden met 23 queries.