Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Last van energie van anderen?  (gelezen 5066 keer)

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Last van energie van anderen?
« Gepost op: oktober 27, 2018, 08:48:06 pm »

Sinds een tijdje merk ik dat als ik onder de mensen ben dat ik me soms ineens anders voel. Het begint meestal met chaos in mijn hoofd, ineens niet helder meer kunnen denken. Ook gebeurd het dat ook mijn stemming omslaat en heb ook meegemaakt dat ik echt heel ziek werd van iemand waar ik dan lang last van had. Ik denk dat ik dus energie van anderen kan voelen soms, maar weet het niet helemaal zeker. Het is lastig om tegen te houden en komt altijd onverwacht waardoor ik niet op tijd in grijp. Ik weet hoe ik me af kan sluiten, maar daar denk ik niet altijd aan of krijg de kans niet. LPChip, wat denk jij, klopt het wat ik denk of is het misschien toch iets anders?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Last van energie van anderen?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2018, 09:58:02 pm »

Hoewel het zeker kan, heb ik het idee dat het een combinatie is van meerdere dingen. Je zit niet lekker in je vel, je voelt energie van anderen en die neem je over, ascentie van de aarde geeft je extra te verduren, enzo.

Helpt je dat? :P

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

B1986

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Re:Last van energie van anderen?
« Reactie #2 Gepost op: oktober 27, 2018, 10:42:45 pm »

Ik zit inderdaad niet lekker in mijn vel, wil heel graag alles op een rijtje zetten en nadenken. Denk dat het nodig is om rustig aan te doen en ook de rust (natuur) op te zoeken om daar na te gaan denken :).
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2018, 08:59:39 am door B1986 »
Gelogd

Taking a Break

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Last van energie van anderen?
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2019, 05:18:42 pm »

Geachte leden,

Mijn buurman is al 15jaren professioneel bezig met het helpen van mensen met allerlei
problemen, waarbij hij entiteiten raadpleegt die beweren africaan, indiaan, chinees en indonesier
van oorsprog te zijn.

ik heb de gelegenheid dus om zaken van dichtbij te observeren, bestuderen en analyseren en het houd
me al 15 jaren bezig waarom mijn lichaam heet word en ik me niet prettig voel als hij bepaalde
entiteiten uitnodigt en raadpleegt, wanneer ze dus in de omgeving zijn.

Graag vreedzaam advies wat ik kan proberen om mezelf te beschermen tegen hun stralingsenergie.

Ik heb ook gemerkt dat ik dezelde stralingsenergie voel als mensen met een bepaalde mate van stress
in mijn directe omgeving zijn.

Bijvoorbaat dank.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Last van energie van anderen?
« Reactie #4 Gepost op: januari 31, 2019, 06:51:05 pm »

Beste TaB,

Het probleem waar jij last van hebt, is dat je jouw aura enorm ver uitgestrekt hebt. Dit is onbedoeld gegaan, maar dat zorgt ervoor dat jouw "antenne's" veel verder reiken dan zou moeten, waardoor je dus ook veel meer last hebt van mensen om je heen.

Je aura zou zich tot zo'n halve meter van jou vandaan horen uit te strekken. In jouw geval gaat deze veel verder. Ik kan niet exact zeggen hoever want ik vind het moeilijk om te meten als ik me wel in jouw energieveld plaats, maar niet op de plek waar jijzelf bent.

Ik moet dan dus gaan schatten, en zou zeggen... een 4 a 5 meter?

Wat je kan doen is de volgende meditatie doen, en daarmee je aura weer terugbrengen naar normale proporties. Hiermee zullen de negative effecten verdwijnen.

De meditatie
Ga zitten of liggen in een comfortabele houding waarbij je al je lichaamsdelen slap kan houden en je goed kan ontspannen.

Zorg ook dat je je hoofd kan laten rusten.

Adem 3x diep in door je neus over je buik en adem uit door je mond en kom goed tot rust.

Maak je hoofd goed leeg. Als het je niet lukt, maak dan eerst je hoofd leeg voor je de meditatie begint, en doe de meditatie dan erna met een bijna leeg hoofd.

Visualiseer je nu dat jij in een donkere ruimte bent waar jij alleen bent. Zo kun je goed jezelf zien. Zie hoe er uit jou allemaal lichtstralen schijnen naar buiten toe. Dit is je aura. Volg deze lichtstralen naar buiten tot je het punt bereikt waar deze stoppen. Je zal merken dat je een behoorlijk eind van je af terecht komt. Je kan meerdere lichtstralen volgen tegelijk en zo als het ware een schil om je heen voelen die steeds groter wordt tot je dat punt bereikt.

Dit is hoe groot jouw aura op dit moment is.

Concentreer je op de rand van je aura, de rand tussen wat nog wel aura is, en wat niet meer aura is.  Als je je op deze rand focust, kun je deze rand van grootte veranderen. Visualiseer dat je deze rand naar binnen toe, naar jezelf toe trekt. Langzaam laat je deze rand verder naar je toe komen. De schil om je heen wordt kleiner en kleiner.

Als je deze schil zo'n halve meter van je af hebt, dan stop je. Houd met je concentratie deze schil even deze afstand van je af zodat deze hierop vastgezet kan worden. Ongeveer 30 seconden is genoeg. Je voelt vanzelf als het lang genoeg op deze plek staat.

Adem nog 3x in en uit. In, door je neus, over je buik, en uit weer door je mond.

Open nu je ogen en kom uit de meditatie.

Je hebt nu je auragrootte aangepast en zal nu veel minder last hebben van deze entiteiten.

Let wel, entiteiten kunnen er nog steeds voor kiezen om specifiek naar jou toe te gaan en in jouw aura terecht te komen. Dan zul je ze voelen, maar als je ze dan wegstuurt dan gaan ze weer weg en heb je geen last meer van ze.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Taking a Break

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Last van energie van anderen?
« Reactie #5 Gepost op: januari 31, 2019, 07:01:26 pm »

Hartelijk bedankt LPChip en ga de adviezen zo gauw als mogelijk toepassen en ben benieuwd......
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Last van energie van anderen?
« Reactie #6 Gepost op: januari 31, 2019, 07:31:51 pm »

Succes. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.069 seconden met 23 queries.