Nederlands > Levensvragen

Toeval of niet?

(1/3) > >>

B1986:
Begin of halverwege vorig jaar was ik met mijn ouders op bezoek bij een familielid (noem haar even A.). Ze is al op leeftijd, in de 90, en woont in een klein dorpje. Toen we daar binnen kwamen had ze bezoek van de nieuwe pastoor. Die kwam haar even een bezoekje brengen. Ik ging op de stoel naast hem zitten, want daar zit ik altijd. Ik merkte dat A. erg uit haar doen was, niet erg op haar gemak en het niks vond dat de pastoor op bezoek was.

Ze had al verteld dat wij ook zouden komen en er kwam een gesprek op gang. Toen we het er over hadden waar wij vandaan komen toen zei ik iets en hij hield zijn hoofd recht vooruit en ik zag dat alleen zijn oog naar mij keek. Zoiets maak ik toch niet zo vaak mee.
Het voelde allemaal niet goed en ik had ineens zoiets van ik ga proberen die man zo snel mogelijk de deur uit te krijgen en hoopte dat hij niet meer terug zou komen. Ik concentreerde me op mijn gevoel en energie en probeerde een negatieve energie te creëren, in ieder geval een onprettige energie.
Hij bleef nog even en toen hij ging was A. natuurlijk vriendelijk tegen hem en zei dat hij altijd welkom was om een kopje koffie te komen drinken.
Of het toeval is of niet, hij is nooit meer langs geweest!

Pilar:
Het zal geen toeval zijn.
Maar waarom zou je negatieve energie maken om iemand weg te sturen? Ik probeer het dan meestal met positieve energie, ook dan krijgt de situatie vaak een andere wending. Of beschermende energie.
Waarom zou je zelf iemand negatieve energie willen zenden? Voor mijn gevoel kan dat ook altijd weer iets doen en iets anders negatiefs aantrekken.

LPChip:
Je hoeft niet eens met energie te werken om iemand weg te wensen.

Je kan namelijk letterlijk iemand weg wensen. Als je wens sterk genoeg is, dan gebruik je de wet van de aantrekkingskracht om het effect te laten hebben.

Het gebruik van negatieve energie kan ik inderdaad ook beter afraden, omdat dit ook een negatieve werking op jezelf heeft. De energie gaat namelijk door jezelf heen. Dat is de enige manier om de energie te beheersen. Dus wens je iemand met negatieve energie weg te sturen, dan gaat deze energie ook door jou heen.

Maar in dit geval is het ook een stukje angst en transformatie. Jij had deze negatieve energie al en wilde die weg hebben en gebruikte dat daarom op hem.

Deze pastoor was overigens bang voor je.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Oke hier leer ik weer van. Ik dacht dat he met de wet der aantrekking alleen voor hezelf kon wensen en niet wat een ander moet doen omdat het anders tegengesteld kan werken. Ik dacht dan dat je kan wensen dat je in een fijne ruimte verblijft en dat mogelijk die persoon dan ook opstapt.

LPChip:
De wet van de aantrekkingskracht is eigenlijk het universum die je wil bedienen met wat je wenst. Hoe meer we met de ascentie bezig zijn, des te makkelijker dat gaat.

Het enige wat je moet moet onthouden, is dat de wet van de aantrekkingskracht onze taal niet spreekt, maar alleen de situatie als beelden binnen krijgt, en dat beeld dan probeert in het nu te plaatsen.

Als jij dus denkt: Ik wil niet dat hij hier is, dan denk je dus aan deze persoon. De wet kent het woordje niet niet, en dus blijft de persoon daar.

Als jij denkt: Ik wou dat deze persoon weg ging, dan ziet het universum dit als: persoon x gaat weg. En dat wordt dan ook gerealiseerd.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie