Nederlands > Levensvragen

Vraag over familie en ongeluk

(1/4) > >>

B1986:
Ben ik weer  :P Niet over werk (ik weet nog steeds niet wat ik wil), maar heb in het verleden wat meegemaakt en ik zou eigenlijk wel willen weten waarom dit is gebeurd.

Toen ik nog redelijk jong was (middelbare school periode) zijn er een paar dierbare familieleden overleden. Ook de jaren daarna zijn er veel familieleden overleden.
Hoe komt het dat ik terwijl ik nog best jong ben, ben nu 31, al bijna geen familie meer heb, waarom is dit? Misschien wat raar gevraagd, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.

In 2004 heb ik een ongeluk gehad, fietste naar mijn werk vroeg in de ochtend en werd aangereden door een auto. De automobilist werd verblind door de zon, het was niet mijn schuld. Ik heb er gelukkig bijna niets aan overgehouden, alleen chronische hoofdpijn door de hersenschudding.
Kun je mij vertellen waarom dit ongeluk heeft moeten gebeuren?

LPChip:
Hoi B1986,

Ik heb je post even naar een nieuw topic gesplitst, zodat het wat overzichtelijker wordt, zeker als je met vragen over je oude topic komt. :)

Voor deze dierbaren was het tijd om te gaan. Voor jou is dit niet zo zeer een les, maar meer om te weten dat jij belangrijker bent voor deze wereld dan dat hun dat waren, en zij jou hierin niet kunnen helpen.

In dit geval heb je het aangetrokken. Wilde je die bewuste dag niet werken misschien? Wilde je iets spannends? Mijn gidsen weten niet precies wat je op dat moment dacht, maar ze weten wel dat hier de "Be careful what you wish for" van toepassing is.

Liefs,
LPChip

B1986:

--- Citaat ---Voor jou is dit niet zo zeer een les, maar meer om te weten dat jij belangrijker bent voor deze wereld dan dat hun dat waren, en zij jou hierin niet kunnen helpen
--- Einde van citaat ---

Wat bedoel je precies met en zij jou hierin niet kunnen helpen? Het is me niet helemaal duidelijk.

Het was vakantiewerk, zover ik nog weet ging ik er meestal wel graag naar toe. Ik heb wel ongeveer een jaar eerder een periode gehad dat ik eigenlijk niet meer wilde leven, misschien dat dit daarom is gebeurd? Ik heb wel vaker van die periodes in mijn leven dat het wat minder goed gaat, dat hoort bij mij, maar toen ging het echt heel slecht.

LPChip:
Jij bent spiritueel veel verder dan hun. Ze zouden jouw groei tegengehouden hebben of in ieder geval je niet kunnen hebben geholpen. Nu heb je dat wel gekund.

Dat zou goed kunnen, dat dat heeft meegespeeld.

Liefs,
LPChip

B1986:
Het is me helemaal duidelijk  :)

Toch wil ik nog iets aan je vragen, iets wat bijna een jaar geleden is gebeurd.
28 juni vorig jaar heb ik bij de kaakchirurg een verstandskies laten trekken (hier gaat de vraag over), 4 weken later nog 1. De assistente heeft haar best gedaan om alles zo goed mogelijk te verdoven, maar ik was zo bang en gespannen dat de verdoving niet heeft gewerkt. Heb ontzettend veel pijn gehad toen de kies getrokken werd en nu bijna een jaar later heb ik er nog veel last van. Ik heb lange tijd heel veel pijn gehad, inmiddels door (kaak)fysiotherapie iets minder, maar ik heb er dagelijks veel last van. (Voor)hoofdpijn, nekpijn en pijn in mijn gezicht.

LPChip, wil jij eens aan je gidsen vragen waarom dit zo gegaan/gebeurd is? Waarom die super erge pijn onder de operatie en dan daarna/nu ook nog zoveel pijn? Waarom word ik zo gepest met pijn?  :(
Ik hoop dat ik niet te veel vraag!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie