Als dit gebeurd, en je doet de visualisatie, dan stopt het direct. Je blokkeert werkelijk alles, en je zal merken dat je ook ineens niet meer ziek voelt.
Als je merkt dat iets niet lekker in jezelf zit, dan kun je naar jezelf luisteren. Ga voelen, waar heb je allemaal problemen, wat voelt out-of-place? Als je dat weet, ga uitzoeken wat dat betekend en wat je kan doen om dat gevoel weg te krijgen. Pijn in elk lichaamsdeel heeft een spirituele betekenis, en als je die weet, dan kom je er vaak achter waarom die pijn nu elke keer daar terugkomt. Pijn in je onderrug komt niet omdat je steeds een slechte houding hebt, maar staat voor geldzorgen. Als je niet kan accepteren dat je minder geld hebt dan je zou willen, en je je dus zorgen maakt, dan gaat dit zich manifesteren in je onderrug.
Enfin, op je laatste paragraaf, ja, jij voelt de intentie van haar bericht en dus haar negativiteit, en daar heb je last van. Het duwt jou naar beneden, en daarom is dat niet fijn.
Als zo iemand dat blijft doen zou ik me in eerste instantie afvragen of het niet verstandig is om haar uit je leven te laten gaan. Gewoon, steeds minder reageren tot het stopt. Dan zal ze geen last meer tot je zijn, en dat is beter voor jou. Want vergeet niet, iedereen moet zijn eigen problemen oplossen, jij niet die van haar. En als ze haar negatieve emoties bij je loost, tja, dat is handig voor haar, maar het kost jou gewoon te veel energie, en dat gaat weer in jouw lijf zitten.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs,
LPChip