Nederlands > Droombetekenissen

jas

<< < (2/3) > >>

Pilar:
Ja maar watcis islolatie? Het isolatiemateriaal in je huis beschermt je ook en dat vinden wij prettig.

Franchipani:
De jas gaf iig geen negatief gevoel mbt isolatie.

Pilar:
Oke, maar mag ik vragen waarom je met smart om een uitleg vraagt terwijl je zelf het antwoord al lijkt te weten?

Franchipani:
Je noemde isolatie, wilde kenbaar maken dat, dat klopt op een positieve wijze inderdaad dus niet beklemmend in isolatie zeg maar.

Dat een jas bescherming biedt o.i.d dat dacht ik ook een beetje maar de rest van de droom begrijp/begreep ik niet.

Dankje voor je uitleg:-)

Noemde een paar andere punten ter verduidelijking mbt de droom bedacht ik ipv de indruk te geven het te weten eigenlijk, hoewel ik wel bepaalde emoties ofzo eruit ervaar.

Deze persoon is of was erg belangrijkvoor me en zoek nog naar antwoordden van hem...

Pilar:
Oke, maar feit is dat niemand het met zekerheid weet. Ook als je vijf verschillende Mediums vraagt denkt iedereen de waarheid te kennen maar kan er toch verschil in zitten.. ieder Medium ziet het vaak ook weer anders. Dus is het prima als je op je eigen gevoel vertrouwt. Als de jas jouw het gevoel van bescherming geeft dan is dat prima. Ik denk dat als we zo graag een antwoord willen omdat iemand zo belangrijk voir je was, je jezelf als het ware door die focus ook kunt isoleren. Al weet ik niet goed hoe het uit te leggen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie