Nederlands > Kaartleggingen

Pilar wil ook wel een kaartje

(1/3) > >>

Pilar:
Wat leuk zo een topic.
Ik wil ook wel graag een kaartlegging.
Ik heb niet echt een vraag, maar heb wel het gevoel dat als ik een kaart krijg, ik hem meteen kan plaatsen. Een beetje als zijnde antwoord op alles wat in me leeft.

LPChip:
Hoi Pilar,

Helaas werkt dat voor mijn gidsen niet. Mijn gidsen zijn wat dat betreft lolbroeken en geven dan gewoon de bovenste kaart van een deck en of ze hopen of het nergens op slaat of niet weet ik niet, maar zonder vraag ga je geen kaart krijgen waar je wat aan hebt ben ik bang.

Ik doe dat voor mezelf ook weleens voor de gein, maar dan krijg ik echt kaarten waarbij ik denk: okee okee, jullie winnen, en dan stel ik een vraag en krijg ik een goede kaart.

Mocht je nog steeds geen vraag weten, is dat natuurlijk niet erg. Vroeg of laat heb je er een, en dan doe ik alsnog een kaartlegging.

Liefs,
LPChip

Pilar:
Oke LP Chip. Toch zie ik dit wel als een antwoord. Mijn gids is een enorme lolbroek. En geeft ook vaak de boodschap plezier maken en lol hebben dat is belangrijk. Ik dacht vanavond nog aan hem. Dit antwoord komt dan van jouw gids maar is wel iets wat de mijne ook zou kunnen zeggen of doen. En mijn antwoord zit er dus in. Lekker lol blijven maken.

LPChip:
Hmm, deze woorden heb ik niet eerder gebruikt. Mijn gidsen houden wel van plezier en lol maken maar zullen dat niet op deze manier zo verwoorden. Ik denk dat dit bericht van jouw gidsen komt, en dat dat via mijn gidsen bij mij gekomen is. :)

Het is wel zo dat als ik zo maar een kaart pak, ik er vaak niet veel aan heb, maar de woordkeuze in dit geval is de eerste keer. :)

Liefs,
LPChip

Pilar:
 :) :)

Dat zet me wel weer aan het denken hoe dingen dan werken?
Het is bij mij vaak wel zo dat als ik om een kaart vraag, zonder vraag, ik ook altijd wel het antwoord krijg waar ik iets aan heb.  ( Maar ergens heeft er dan onbewust denk ik toch een vraag geleefd, want het is wel een antwoord op wat er vandaag in mijn hoofd zat.) Het hoeft niet in een hele zin te zitten, of heel antwoord te zitten, maar ik pik er dan zelf wel dat stukje lol uit. En het stukje het geen antwoord krijgen maar een geintje. Als ik om zijn naam vraag, krijg ik ook een geintje, maar als ik er dan niet naar vraag komt het op een ander moment wel. Dus dit antwoord dat er kwam had wel een match met wat er in me leefde.

Hoe werkt het met Gidsen?  als ik jouw wat vraag, zijn mijn eigen gidsen er dan ook altijd bij betrokken, of ligt dat er helemaal aan? Ik kreeg namelijk wel de drang om een kaart te vragen, en dacht nee joh, ik heb geen vraag maar het leek toch te moeten, misschien dan om een seintje te krijgen, ofwel een geintje, wat voor mij weer een teken is, ik ben er hoor :)

Werken alle Gidsen samen? Of is dit niet altijd mogelijk, en waar ligt dit dan aan?

En een kaart voor een ander pakken kan toch misschien kloppen als de ander geen vraag stelt. Omdat de jouw Gids wel weet wat er gegeven moet worden.
Nu heeft mijn ene Gids waarschijnlijk met jouw Gidsen aangestuurd op dit antwoord, dat past geheel.
En een andere Gids, een indiaan, zegt, ook als je de eerste kaart pakt, klopt het gewoon, ook al denk je zelf van niet, voor een ander klopt het.




Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie