Nederlands > Kaartleggingen

Ik ben erg in de war zou er iemand voor mij kaarten willen leggen?

(1/3) > >>

Lotus312:
Goedemiddag allemaal,

Zou er iemand voor mij kaarten willen leggen? Ik ben momenteel erg in de war met een beslissing die ik genomen heb.


Alvast bedankt,
Liefs Lotus

LPChip:
Hoi Lotus,

Ik wil best een kaart voor je leggen.

Ik heb besloten een "Boodschappen van de Engelen" kaart te leggen voor je.

Deze kaart heb ik getrokken:

Ik breng je een boodschap van een overledene dierbare. De boodschap luidt: "Ik ben blij, besta in vrede en houdt erg veel van je. Maak je alsjeblieft geen zorgen over mij".
We hebben allemaal wel eens iemand verloren die ons dierbaar was. Vaak hadden we nog zoveel willen vragen waarop nooit een antwoord meer lijkt te komen. Soms maken we ons zorgen of er wel iets is na de dood en of het goed gaat met deze dierbare. Soms ook wenste we dat de ander er nog was, gewoon omdat we in bepaalde situaties de ander zo hard nodig hebben. Weet dan dat je gehoord wordt.

De ander is niet weg maar nog steeds bij je, diep in je hart en overal om je heen. De ander zegt: "Ik ben blij, ik heb vrede en ik houd erg veel van je. Ik mis jou ook, maar jij moet nu verder en eens zullen we elkander weerzien. Doe wat je moet doen, ik steun je, ook al merk je het misschien niet. Zie dit als het teken van mij waarop je zo lang gewacht hebt. Ik ben bij je, dus ga door."

Liefs,
LPChip

Lotus312:
Dank je wel LP chip voor de mooie kaart die je voor mij heb neergelegd.

Zeg de kaart ook iets waar ik nu in sta en over dingen die gaan komen in mijn liefde relatie?

Veel liefs Lotus

LPChip:
Hoi Lotus312,

Deze kaart heb ik via jouw gidsen gekregen. De vraag die je stelde was vrij breed, en jouw gidsen vonden dat je het meest aan deze kaart zou hebben.

Ik denk niet dat deze kaart gaat over je liefdesrelatie.

Liefs,
LPChip

Lotus312:
Bedankt LPCip

Moest even denken aan de kaart die was getrokken voor mij.
Ik kreeg gisterenavond een sterk gevoel dat het over mijn dierbare kat gaat. Die is al vanaf 3 december niet meer teruggekeerd waar ik erg verdrietig over ben. Maar denk dat ik het nu een plekje moet gaan geven 😢

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie