Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''  (gelezen 8129 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''
« Gepost op: januari 05, 2009, 12:35:35 pm »

Ik had ook weer gedroomd vanacht haha ik hou niet op geloof ik.

Het ging over een soort curcus, we gingen met zijn alle met de bus naar paranormale beurzen toe. Het was een soort curcus over het paranormale. We kwamen op een beurs terecht, er was niemand behalve alle waarzegers en mensen die op de beurs stonden.
Er waren eigenlijk bijna alleen maar waarzegers. Ik hou daar niet zo van en wilde er niet heen gaan. Toen hoorde ik dat de eerste 6min gratis waren om het uiteproberen. Iemand zei tegen me waarom probeer je het niet even? Dus ik zei vooruit. Ik ging naar een waarzeger toe, het was trouwens een meisje van me oude werk :S ze kwam over als beginneling. Ze kende mij niet meer. Ik vroeg haar vragen waar ik eigenlijk zelf het antwoord al op wist diep van binnen, zo voelde het maar wilde graag horen wat ze zou zeggen.
Ik vroeg haar de vraag wat ben ik in een vorig leven geweest? Ze deed de uitsprak aan de hand van kaarten te trekken. Ze trok de kaart prinses. Ik voelde diep van binnen dat het klopte :S Het voelde heel vreugdevol en blij. Toen vroeg ik haar nog een vraag, Waarom ben ik zo gevoelig?
Ze zei me je weet alles al, alle antwoorden zitten diep in je hart, je weet alles al. En het is waar.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''
« Reactie #1 Gepost op: januari 05, 2009, 05:58:00 pm »

Ja, dit is ook zo. De reden waarom je zoveel met het spirituele bezig bent, is ook omdat je alles al weet. Ik vertel je dan ook steeds dat je nou eens moet beginnen met geloven dat je het weet en die bevestiging niet meer nodig hebt. Laat deze droom dan de ultieme bevestiging voor je zijn. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''
« Reactie #2 Gepost op: januari 05, 2009, 06:18:32 pm »

Ik weet het dat ik je steeds om dingen vraag ter bevestiging :P soms heb ik dat even nodig omdat alles voor mij ''nieuw'' is.
Soms vind ik het fijn om even te overleggen met iemand.
Maar het zal langzamerhand wel minder worden, want diep van binnen weet ik de waarheid wel :P
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''
« Reactie #3 Gepost op: januari 05, 2009, 06:23:15 pm »

Oh, maar er over praten is ook goed hoor, maar je hebt soms een beetje een onzekere houding, en dat hoeft helemaal niet meer.

Geloof in jezelf, het gelooft namelijk ook in jou!
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''
« Reactie #4 Gepost op: januari 05, 2009, 06:33:10 pm »

Dankje :D zal meer in mezelf geloven
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom ''je weet alles al, de antwoorden zitten diep in je hart''
« Reactie #5 Gepost op: januari 05, 2009, 07:18:07 pm »

:) Goedzo meid. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.061 seconden met 22 queries.