Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Engelengezang  (gelezen 3438 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Engelengezang
« Gepost op: oktober 16, 2016, 09:12:57 pm »

Hallo

Dit keer een vraagje voor mijn zus.

Gisteravond was ze alleen , enkel haar pc stond aan , geen radio, geen tv, buiten was geen geluid te bespeuren.

Was er ineens een zacht engelengezang, vergelijkbaar met de tonen van Enya. Duurde enkele minuten.
Ik weet inmiddels dat elk mens in verbinding staat met zijn Hogere zelf, uit de Hogere sferen, gidsen , engelen, etc.
Maar , hoe reageer je het best, wat mag wel, wat niet.
Ik vond het zo mooi voor haar en gaf haar advies om vragen te stellen tot betrekking tot haar leven , bescherming, begeleiding, leiding wanneer ze het nodig heeft. Zie ik het goed en gaf ik haar het juiste advies?

Dankjewel

Liefs

Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Engelengezang
« Reactie #1 Gepost op: oktober 16, 2016, 10:05:37 pm »

Hoi Lene,

Simpel antwoord dit keer.

Allereerst, ja dit is juist en goed advies.

Wat mag wel en wat mag niet? Nou, alles mag. Heel simpel, zolang de intentie goed is. Als dat zo is zullen de engelen/gidsen naar je luisteren. Is je intentie niet goed, dan negeren ze je waarschijnlijk gewoon, of, wanneer je het waard bent, zullen ze je redenering betwisten.

Voorbeeldje: Je vraagt aan je engelen: hoe kan ik persoon x vermoorden? Antwoord: Waarom zou je dat willen?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.116 seconden met 23 queries.