Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraagje  (gelezen 4934 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Vraagje
« Gepost op: september 11, 2016, 07:16:53 pm »

Hallo
Wil jullie via deze topic een vraag .
Met deze mooie zomerse dagen put ik eindeloze energie uit onze prachtige natuur , uren in onze zonovergoten tuin ,lezen ,meditatie.
Tot op zekere dag ,tijdens een stil moment ,een klein ukkepukje vanachter de boom komt spieken.Hij droeg een zwart petje in een wel heel typische vorm ,een kort geruite broek en was speels ondeugend ,leek een kind vanuit 1950/1960.
Was dit een idee ,of stond er werkelijk iemand uit dat jaartal ?
Iemand op de hoogte dan hoor ik het graag ?
Lieve groet.
Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje
« Reactie #1 Gepost op: september 12, 2016, 01:27:53 pm »

Hmm, klopt het dat deze verschijning alleen een kort moment besloeg?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje
« Reactie #2 Gepost op: september 12, 2016, 05:51:06 pm »

Hallo
Mijn excuses voor mijn dubbele vraag .Ja was idd heel kortstondig .Heeft dit een betekenis en zo ja ,welke ?
Alvast bedankt .
Liefs .
Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje
« Reactie #3 Gepost op: september 12, 2016, 06:14:23 pm »

Okee, dan bevestig je mijn vermoeden.

Wanneer we in diepe meditatie zijn, ook als de ogen geopend zijn, kunnen we dingen zien die er niet zijn. Als je wil kun je leren hoe je ten alle tijden (zolang de mogelijkheid het toelaat) in een soort meditatieve staat te verkeren.

In deze vorm van zijn is het mogelijk om dingen uit de 4e dimensie waar te nemen. Dit is waar de droomwereld is, en waar entiteiten zijn die nog niet de overstap naar de 5e dimensie (hemel) hebben gemaakt.

Onze gidsen kunnen zich naar de 4e dimensie verplaatsen om zo beter in contact te kunnen komen en zich aan ons te laten zien.

Deze verschijning valt onder bovenstaande. Is het een overleden persoon die de crossing naar de 5e dimensie niet heeft kunnen maken? Is het een gids? is het wellicht een beeld van een gids? Dit zijn vragen waar ik geen antwoord op heb. Ik verwacht echter dat je met deze kennis veel beter een gevoel krijgt bij wie of wat het was en daarmee de vraag zelf kan beantwoorden.

Mijn gidsen laten mij in ieder geval weten dat deze info voor nu genoeg is. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje
« Reactie #4 Gepost op: september 12, 2016, 08:31:19 pm »

Bedankt om jou reactie , helaas is me nog even niet duidelijk wie en waarom .Tijd brengt raad .
Wat als het moment nu veel langer duurde en wat is het verschil tussen een gids en het beeld van een gids ? Is het een begin met een vervolg ,gaan ze zich nog melden en dan met een boodschap ?
Waarom geven jou gidsen "genoeg info voor vandaag "?
Heb blijkbaar nog veel te leren 😅😄😄maar wel heel leuk.
Dank je.

Lene
 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje
« Reactie #5 Gepost op: september 12, 2016, 09:31:45 pm »

Als het moment veel langer was geweest, dan had het mogelijk een echt kind kunnen zijn die verkleed was oid. Dat was immers je eerste vraag.

Er is geen verschil tussen een gids of het beeld van een gids, maar het kan zijn dat je gids om een reden jou dit liet zien.

Waarom mijn gidsen dit doen, dat weet ik niet altijd. Ik heb geleerd dat mijn gidsen genoeg informatie geven als nodig is per situatie. Soms doen ze expres niet veel zodat er een les geleerd kan worden. Andere keren geven ze weinig informatie, en blijkt die informatie genoeg te zijn. Dat is per situatie verschillend. Maar mijn gevoel zegt dat je ver genoeg bent om het met deze informatie aan te kunnen voor nu. Wellicht dat de komende dagen dingen gebeuren waardoor alles een plekje krijgt, of je andere vragen hebt die je kan stellen.

Voor nu is het belangrijk dat je meer ervaring op doet. Dus, ervaar wat ze je te bieden hebben. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje
« Reactie #6 Gepost op: september 13, 2016, 02:45:27 pm »


Hartelijk dank voor jou duidelijke uitleg .

Liefs  :

Lene
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.145 seconden met 22 queries.