Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Verdwaald op het kruispunt ?  (gelezen 4938 keer)

Samentha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
  • The world is yours..
    • Bekijk profiel
Verdwaald op het kruispunt ?
« Gepost op: juli 31, 2016, 04:53:53 pm »

Hoi allemaal,

Een tijd terug werkte ik zelf met tarot- en engelkaarten. Maar heb na een moeilijke periode bewust gekozen om dit even pauzeren. Het punt waar ik nu vast op loop is dat ik veel vragen heb en er in mijn huidige situatie een hoop chaos is en juist nu zou ik een goede raad kunnen gebruiken. Alleen kan ik mezelf nu niet helpen.

Mijn vraag is of iemand anders dit wel zou willen voor mij. Ik ben erg dankbaar als iemand voor mij kaarten zou willen leggen. Ik ben zelf een voorstander voor het werken op initatief van de intuïtie en heb daardoor geen specifieke voorkeur van kaarten. De vraag is ook meer algemeen dan een specifieke vraag.

Er speelt heel veel in mijn leven wat niet fijn is en dit zou bij de kaartlegging naar voren kunnen komen en daarmee wil ik zeggen dat je je niet door voorzichtigheid of voorzorg dit hoeft te verbloemen want ik zal niet schrikken en ik sta open voor de informatie waarmee ik verder kan als advies op mijn kruispunt.

Dankjewel voor jou tijd
veel liefs
X Samentha
Gelogd
Listen to your innervoice...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verdwaald op het kruispunt ?
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2016, 05:36:38 pm »

Hoi Samentha,

Ik wil zeker wel een kaartlegging voor je doen. Toch wil ik wel vragen of je een thema hebt voor de legging, omdat anders de kaart je niet gaat kunnen helpen omdat jij mogelijk denkt dat het betrekking heeft op situatie x, terwijl de kaarten juist op sitatie y betrekking hebben.

Ik heb te vaak gewoon om een kaart gevraagd voor mensen inclusief mijzelf, om er later achter te komen dat ze voor iets heel anders waren, waardoor ik en deze personen niet verder kwamen.

Dus om verwarring te voorkomen, met betrekking tot wat wil je graag een kaart? Werk? Liefde? Spirituele pad? Of wellicht iets anders?

Ik hoor het graag.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Samentha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
  • The world is yours..
    • Bekijk profiel
Re:Verdwaald op het kruispunt ?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 11, 2016, 01:20:14 pm »

Goedemiddag  LPChip,

Dankjewel voor jouw reactie op het bericht dat ik had geplaatst.

Ik begrijp dat het soms verwarrend kan uitpakken zonder gerichte vraag. En ik denk dat als ik een onderwerp zou omschrijven welke het belangrijkst is dan zou dat zijn:

Mijn dochtertje Rishana van nu 7 jaar.
En mijn relatie met de vader van mijn dochter.

Er bestaan veel vragen rondom deze onderwerpen en het lijkt alleen maar erger te worden in plaats dat er oplossingen komen. Ik hoop dat de kaarten mij inZicht kunnen bieden en dat ik er op een manier tegen aan kan kijken waarin het duidelijker wordt en dat ik dingen kan zien op een andere manier vanuit een ander perspectief.

Dankjewel voor jouw tijd.
Liefs
Gelogd
Listen to your innervoice...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verdwaald op het kruispunt ?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2016, 03:18:09 pm »

Voordat ik een kaartlegging voor je doe, wil ik je eerst de informatie van mijn gidsen doorgeven.

Ze laten me weten dat je dochtertje Rishana het veel minder erg ervaart als dat jij denkt. Het advies van mijn gidsen is: Bekijk de wereld van Rishana eens door de ogen van Rishana en vorm geen oordeel. Je zal zien dat ze gewoon in het nu alles meemaakt en dat het best meevalt voor hoe ze het ervaart.

Ik heb gekozen om de I-Ching te raadplegen, en om 2 kaarten te vragen, voor beide vragen 1.

Als eerste heb ik de I-Ching gevraagd: Mag ik een algemene kaart met betrekking tot Rishana, de dochter van Samentha?

Ik krijg als kaart:
50 - Ting - De ketel
De onderdelen van Ting vertegen-
woordigen de poten, ronding en
hengsel van een ketel. De bron
(Ching) dient de gemeenschap, maar
de ketel voedt de rechtvaardigen.
Er wordt geofferd aan een hogere
macht, de wijsgeren worden gezui-
verd. Zij kunnen een hoger doel
dienen door een goed zelfbeeld.

6. U bent teder en puur en u staat in
   de gunst.
5. Bescheidenheid en oprechtheid
   zullen u steinen en succesvol
   maken.
4. Ga ervoor om vernedering te
   voorkomen.
3. Heb geduld. Uw tijd zal op het
   juiste moment komen.
2. Afgunst raakt uw ware kracht niet.
1. De mogelijkheden van verhevenheid
   door loutering is altijd aanwezig.


Deze kaart sluit aan bij wat de gidsen me lieten weten. Je dochter wordt door engelen beschermd en omringt. Voor haar is het een kwestie van meevaren met de stroming totdat het ruwe water uitmondt in een rustig riviertje dat zich naar de open zee stroomt. Het kost voor haar enkel tijd. Energie erin steken is alleen energie verspillen want de stroming is sterk.


Als tweede kaart heb ik de volgende vraag gesteld: Mag ik een kaart met betrekking tot de relatie van Samentha en de vader van Rishana?

Deze kaart lijkt aan jou gericht te zijn Samentha. Ik heb de volgende kaart getrokken:

27 - I - De mondhoeken
I is een open mond die gevoed
moet worden; een symbool voor
het voedsel dat lichaam en geest
vormt. Zoals goed voedsel een
gezond lichaam vormt, vormen
juiste gedachten en handelingen
een eervol persoon. Eet en spreek
met mate; creëer een balans tussen
wat naar binnen gaat en wat naar
buiten komt.

6. Alleen bewuste verantwoordelijk-
    heid leidt tot succes.
5. Neem geen moeilijk project aan.
4. U zoekt naar iets meer, maar dit
    veroorzaakt geen problemen.
3. Uzelf verliezen in zinnelijk genot
   doet u geen goed.
2. Voed uzelf alvorens u anderen
   bezoekt.
1. Afgunst leidt tot minachting.


Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Samentha

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
  • The world is yours..
    • Bekijk profiel
Re:Verdwaald op het kruispunt ?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 12, 2016, 08:09:00 am »

Dankjewel LPChip!

Het doet mij ontzettend veel en het is verwonderend hoe je precies de antwoorden gaf op vragen waar ik mij zoveel zorgen om maak en natuurlijk ik ben en blijf een moeder, zorgen maken hoort ook wel bij een moeder.

Maar betreft de situatie waarin alles zich nu bevindt is het een hele gerichte legging.

Ik stuur hierover een privebericht als je dat goed vind?

Groetjes en nogmaals dankjewel.
Gelogd
Listen to your innervoice...

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verdwaald op het kruispunt ?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 12, 2016, 02:49:09 pm »

Hoi Samentha,

Natuurlijk mag je een privebericht sturen. :)

Ik ben blij dat de legging zo spot-on is. :) Maar zo voelde dat voor mij ook wel.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.063 seconden met 22 queries.